Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Emmaljunga Kangaroo m/citybag, Teutonia Spirit S3 m/ fashion bag eller Emmaljunga city cross m/ city bag
13:38 16.05.2008
Hvilken vogn bør jeg velge?
Har heller ikke bestemt meg for 3 eller 4 hjuling. Nå står det om to 3 hjulinger og en 4 hjuling. De er i hvert fall lette og nette alle sammen og det er det viktigste!
Hadde først lyst på city crossen, så spirit S3, men så så vi emmaljunga kangaroo og synes den var fin også.
Tenkte å kjøpe i Sverige, så da begynner det å haste mtp bestilling, men vi får ikke bestemt oss! Noen som vet evt om billige nettsteder man kan handle fra (bortsett fra lilleprinsen.no)?
Håper på noen innspill!
Sv: Emmaljunga Kangaroo m/citybag, Teutonia Spirit S3 m/ fashion bag eller Emmaljunga city cross m/ city bag
18:55 16.05.2008
Hvordan fungerer det med hardbag te Teutonia? Tar du av selve overdelen på vogna og fester hardbagen på underdelen? eller kan du sette hardbagen inni den overdelen som er der fra før?
Anonym
Sv: Emmaljunga Kangaroo m/citybag, Teutonia Spirit S3 m/ fashion bag eller Emmaljunga city cross m/ city bag
17:44 16.05.2008
Vi stod til slutt også mellom disse 3 vognene, og det var ikke noe enkelt valg! Vi endte på Teutonia S3 pga vendbar sittedel + at jeg egentlig ikke synes city crossen som sportsvogn er så pen... Vet ikke om andre nettsider enn lilleprinsen, der vi har bestilt, men jeg må få lov til å skryte litt av de. Det er kjempeservice der, og virkelig lave priser. Vi sparer mange tusen på å handle der. Lykke til med valget!
Anonym
21:12 16.05.2008
Jeg signerer også med Spirit S3, nettopp fordi sportsdelen er vendbar + at fashionbagen er stilren og pen å se på! Hardbagen står på "pinner" oppe på understellet som gjør at du slipper å stå krokrygga for hver gang du skal ordne med knøttet - veldig praktisk!
Vil også anbefale Lilleprinsen - vi fant ut at det var lik pris som i Sverige, men hos lilleprinsen fikk vi håndbrems med på kjøpet:)
21:46 16.05.2008
Hmm, vanskelig valg dette her...
Har termin i september, så hva er egentlig best av 3 eller 4 hjuling på vinterføre? Bor i Oslo, så er jo ikke sikkert det kommer så mye snø, men en vet jo aldri...
Er det også sånn at 3 hjuling er bedre i by og 4 hjuling i skog? Vet at forhjulet på Teutoniaen kan låses, men er det allikevel bedre med 4 hjuling på tur på skogsvei?
Jaja, kommer jo til å gå mest i by uansett da, men kjekt å vite når man skal ta valg..;-)
22:08 16.05.2008
Jeg brukte min spirit s3 i vinter.... da var det jo ikke spesielt mye snø, men det gikk helt greit. Er det mye snø er det uannsett tungt å skyve en barnevogn!
Bor du, som meg, i Oslo - ville jeg absolutt valgt 3 hjuling. Den er så enkel å manøvrere i butikker, på t-bane, på folkefulle fortau osv....