Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Føkking hæll!!
13:39 16.05.2008
Sommerferie!!
Gud er god, verden smiler og jeg kjenner det begynner å løsne litt rundt nakkeregionen.
Ha en superfin dag da folkens. Jeg skal gjøre alt annet enn å lese!
En B, så jeg kan ikke egentlig klage..
Jeg er så letta at jeg har lyst å grine.
Småen har vært borte siden mandag, og jeg gleder med sykt til å få ham igjen nå. Men det har i grunnen vært ganske ok å slippe å ha noen noe særlig innpå livet mitt denne uken.
Herregud, jeg er bare så vanvittig lettet.
Håper i det lengste at YR.no tar fullstendig feil her i morgen........*hate-hate*
Tror det blir grilling innendørs her.....=( og mange våte unger......hmmmmff....heldigvis har jeg gutter og de elsker å gå i dress, så da slipper jeg det jenteproblemet å måtte fleske opp med noe annet i siste liten, da yr.no spådde fint først........gggggggrrrrrrrr.....