Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
ahhhh... jeg hater 17 mai!!! eneste positive er at feite damer kan rulle inn valkene bak store bunader!!!
14:00 16.05.2008
En av drittungene mine går selvfølgelig i speideren... greit nok!!! men min eksbitch, som har tatt vervet som fikser et eller annet har satt opp meg... MEG!!!! til å servere frokost klokken 0745 til alle fuckings speidere med foreldre!!! jævla koselig!!! ikke nok med det, men for at det skal bli noen grunker i kassa, så er jeg satt opp for å selge pølser til de bunadskledde fetisene senere på dagen...yææææææææææækkk... faen i helvete feeta, kuken osv osv!!!!! Straffa mi for at jeg synes 17 mai er en fuckings drittdag:-)
Dr. Yppert
Sv: ahhhh... jeg hater 17 mai!!! eneste positive er at feite damer kan rulle inn valkene bak store bunader!!!
14:04 16.05.2008
Hahaha..........kler deg utrolig bra....håper det står mange feite damer i kø hvor fleske henger på utsiden......Håper du får en velfortjent hyggelig frokost tur og regner med at gutten er super stolt over å ha far der som stiller opp.............*fniiiiiiiiser*

Hva skal du ha på deg, en for trang speider drakt?Hehe
**Angelica**
Sv: ahhhh... jeg hater 17 mai!!! eneste positive er at feite damer kan rulle inn valkene bak store bunader!!!
14:05 16.05.2008
ha,ha...deilig jobb da..får håpe det blir riktig godt å varmt dag frhvjbrfgfq
fru.britta
15:22 16.05.2008
Hahaha så ufattelig morsomt! Gla det ikke er meg! hahaha!
tante grusom
16:48 16.05.2008
Og dette gidder du??
StineMarie+røveren
18:00 16.05.2008
Gidder?..........Regner med skolebarn er ukjent fenomen for deg ennå!!
**Angelica**
18:07 16.05.2008
Jeg har klart å sneket meg unna de siste 2 årene.... foresten her var det faen ikke mye sympati å få nei!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HÆÆÆÆÆÆÆÆÆ... dere nyter vel å se uskyldige alenefedre stå å fore opp halvsjabbye fetiser osv osv!! akkurat som jeg ikke har nok å tenke på i morgen... Tør jo faen i helvete, fetta kuken ikke legge meg i natt da jeg er redd for å sovne av:-) neste år reiser jeg faen meg til Praha, så kan dere som elsker pakkis i bunad og fete hengrumper stå å hyle "hurra" mens de glattstrigla drittungene deres går der hjelpesløs med gnagsår i nazi-marsj sammen med andre saueflokkmentaliitetsbesudla idioter som kun er til for å følge strømmen som tamme sau:-) Dessuten hvem faen gidder å vinke til de idiotene som står som påklistra guder på en falleferdig veranda på slottet!!! Gubben der oppe er jo mer opptatt med å konsentrere seg om prostataplagene og den irriterende bitcheen som står siden av med et påklistra glis og som sikkert er kledd i noe rødt styggt og skikkelig turn off dritt som er sponsa av den norske stat!!!! altså mine skattepenger.

Jeg ville heller vært under dansk styre... de har ikke samme røykeloven, de drikker øl som vi drikker melk, de har mer fri sex, de er medlem av EU..... De har heller ikke feite kjerringer som popper opp hver 17 mai for å fylle vomma med pølsemat og sukkerspinn... yææækkkkkk... tror jeg rømmer dette potitlandet:-)
Dr. Yppert
18:11 16.05.2008
Selv vinker jeg kun til ungene og bekjente..........=)
**Angelica**
18:13 16.05.2008
phøøø. du kan ikke konsentrere deg om å vinke og tenke på hvem du skal vinke til:-) pass deg!!! slike som deg snubler ofte på 17 mai:-)
Dr. Yppert
18:15 16.05.2008
Rull inn du a snublefot...............At du binder sammen tærne dine for å unngå vannrett gange i 17 mai, så trenger du ikke hive deg over meg med sarkasme for å tilfredstille manglende sympati i tråden.............=)
**Angelica**
18:22 16.05.2008
høøøøøøøøøøøyyyyyyyyyyyy!!! Hvem var det som starta her da???? Jeg satt faktisk her å forbandet alt og alle inkludert 17 mai, da du poppa opp av intet og kastet deg over meeg som en sulten brunstig hoppe:-) skal bare si deg en ting jeg vennen, at du bør rulle inn puppa litt selv her!!! greit at du lever og ånder for slike høytidsdager, men du bør pokker meeg resspektere at slike som meeg, som må høre korpsmusikk i hele mai, for at disse hersens skolemusikk-korpsene absolutt må teste hanemarjs og spille sure strofer forran soverommet mitt klokken 0730 nesten hver eneste helg:-) nå må jetg baree løpe.. har en haug med dresser som skal være klar til i morgen:-)
Dr. Yppert
18:28 16.05.2008
Ja, jeg skjønner..............jeg også ville ha løpt............=)
Hvem som startet......hmmmmff.....det var mulig du eller? Som antagelig ikke passer inn i speiderdrakten mer og lar det gå utover andre at du menger deg på mceren og dytter inn drittmat på høyt nivå....!!!=)
De puppa er vi ferdig med eller.......? Rull opp med noe nytt *vennen!*
Men klart jeg skjønner dette plager deg og vil da si at det finnes alternativer, ørepropper som nr 1. Nr 2 er å sy på det danske flagget på sidene av speiderdrakten din slik at den passer=)

Hehe.......Du er vel ferdig med å styke i natt du da eller?=)
**Angelica**
18:33 16.05.2008
Forøvrig vil jeg bare si at alt er klappet og klart her=)Med alle dressene=)
Trenger du tips så vet du hvor du finner meg hehe=)
**Angelica**
19:24 16.05.2008
det var det jeg visste, det bor en liten nasjonalist i deg, du simpelten elsker dager som 17-mai ;) du er så lett å gjennomskue bamsefar ;)
ragna
23:18 16.05.2008
Du er da ikke så værst selv :-)
Har du skaffet deg en bunad?
tealine
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------