Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Måter å bli tatt i mot på i butikker.........
14:26 16.05.2008
Altså alt kommer vel litt ann på hvilke butikker dette dreier seg om.

HM får man ikke hjelp uansett, der er det billige klær og da må man klare seg selv............men igjen...helt greit.....
Cubus er også en litt sånn, klar deg selv butikk igjen...
Kommer man inn i butikker hvor eldre litt *fine *damer jobber, får man det blikket................

MEN i dag....var jeg innom Carlings på et senter....hehe.....og da jeg entrerte døren og inn hoppet nesten en homofil(ganske sikker der) gutt over meg.....smilende, stålende og glad......begynte å prate med en gang-.......... Skvatt egentlig med en gang da jeg ikke er vant til det..hehe men må si at dette var en overraskende artig opplevelse. Han fulgte meg rundt i butikken mens han slang seg rundt kles stativene, mens han pratet med meg, som om han hadde kjent meg i alle år.....*flire*

Og da tenker jeg ut i fra mine opplevelser med homofile, så tror jeg hver butikk trenger en av de med et slikt humør.......=)

Litt fattigere blir jeg av slike som er flinke til å håndtere kunder også=(

**Angelica**
Sv: Måter å bli tatt i mot på i butikker.........
14:33 16.05.2008
haha...noen er geniale selgere rett og slett ;-)
Tydeligvis en som kunne jobben sin dette ;-)
Men du har tydeligvis har en morsom handel, selv om du kansje brukte mer enn du hadde planlagt.

Da jeg jobba som telfonselger for noen år sia ble vi drilla i å spelie kunden og sjamere. Vi som tok til oss lærdommen og lærte den hårfine balansegangen kunne nærsagt solgt sand i sahara. Men det var temmerlig på grensa til det frekke...og noen gikk over grensa så det sang...
Ugl@
14:39 16.05.2008
Jepp, en artig opplevelse og ny..=)

Ikke personlig, meeeeeeeeeeeeen haaaaaaaaaater telefonselgere.....Da at de ikke klarer å akseptere et nei......noen er så utrolig frekke og udregelig, men selv har jeg reservert meg så skal si de får høre hvis de slår på tråden til meg...=)
**Angelica**
14:52 16.05.2008
haha....helt enig..jeg jobba med det i noen måneder, og på tross av at jeg solgte bra så slutta jeg. Kan ikke fordra å få telefon selgere på tråden selv, uansett hvor hyggelige ;-)
Men da hadde jeg en munn å mette, og i nøden spiser selv fanden fluer ;-)

Ugl@
15:08 16.05.2008
Grøss. det verste jeg vet er når man de ansatte på en butikk kaster seg over meg, tilbyr hjep, skal komentere det man prøve o.l. Jeg får da noia og kommer meg ut fortere en f. Foretrekker butikkansatte som ikke maser, og som bare kommer til "unsetning" om kunden først har bedt om hjelp.

Småsporvinj gjeng på tryne
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------