Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
StineMarie+røveren
14:28 16.05.2008
Kan du ikke være så snill og vise oss andre hvordan vi ska være, se ut og gjøre. Siden du har oppskriften på den perfekte mennesket og vi andre virker være tilbakestående.
Fortell hva du jobber med, hvor du bor, hvor mange venner har du?
Sen må du nesten legge ut bilder av deg og din perfekte familie så jeg vet hvordan jeg ska klippe meg neste gang, og hvis jeg trenger å skifte ut min mann mot en bedre.
haha, hun er sikkert en som har mislyktes i trygdesnylt selv, og har fått avslag fra nav, som har hengerumpe og sæggepupper, fett hår og kviser på ræva :-))))
Ugla, ser deg også..
Men av en eller annen grunn så leser jeg det du skriver uten å kjenne en eneste vibrasjon av irritasjon..
Hvorfor vet jeg ikke..Kanskje er du bare søt?!
Det var da svært til mas!
Har jeg noen gang sagt at dere er tilbakestående?
Nei..Grunnen til at du skriver dette er kanskje for at du føler deg litt tilbakestående? Ikke vet jeg..
Og har jeg sagt at jeg er det perfekte menneske?
Nei..Kanskje du synes jeg er det??:)
Og hvor jeg bor, jobber med osv kan du bare drite en lang en i...
Kan ikke fatte at det går an å bli fornermet på denne måten, noe du tydeligvis ble..He, må nesten le litt:)
Jeg har sagt hva jeg irriterer meg over..Og du kommer tydeligvis inn i den katorogien,og ble fornermet..Hm, kjipt for deg!
Les det jeg har skrevet en gang til du, så skjønner du hva jeg mener!
Ønsker deg og resten av den smellfeite familien en fin kveld..
Klem
Jeg fornemmer en følelse av at du selv ikke har det så veldig bra på mange måter. En person som har det bra med livet sitt får ikke et sånt behov for å tråkke ned på andre personer. Om jeg nå hade vært smellfeit eller hadde familie med vektproblemer ville slike innlegg vært veldig sårende og kanskje til og med knekkende. De som er trygdede har det tøft som det er og trenger ikke føle seg misslykkede. Hva slags menneske er man når man tråkker på de som ligger?
Heldigvis er de fleste av oss fødte med noe som heter empati men den genen virker mangle hos deg. Du burde seriøst tenke over hvordan du er som person og hva du fører videre til barna dine.
Idag har jeg selv et hva jeg kaller for meg et perfekt liv. Bor med to veldig fine rolige og harmoniske barn og mannen min som er en sterk, kjekk, lojal og snill mann i et hus i Oslo. Han har en god stilling i jobben men er hjemme med familien kl 16. Jeg er eier av et mediabyrå som går veldig bra for tiden. Vi har mange gode venner og en flott familie. I dette huset er det masse latter og harmoni. Vi kunne ikke hatt det bedre men... jeg er , 26 år gammel, diagnosert med en uvanlig sykdom som vil gjøre meg svakere, trøttere og avhengig av mange doser medisin hver eneste dag resten av mitt liv. Idag går alt fint men den dagen det ikke gjør det vil min idyll sprekke ganske hardt. Og vet du hva som kommer være det verste for meg? Jo akkurat sånne som deg, som ikke klarer å skjønne at sykdom ikke alltid synes på utsiden.
At folk holder en fasade og smiler pent og later som at alt er bra er veldig vanlig. Pga av sånne sitter jeg selv med angst over at den dagen jeg ikke kan jobbe fulltid eller i det hele tatt, så kommer folk se meg som en lat person som bare koser seg. Jeg elsker hva jeg jobber og har strebet i snart 10 år for å nå hit tror du ikke det vil være knekkende å måtte gi alt opp? Og der ska sånne som du stå å håne og slenge dritt!!!
Jeg er ikke der enda at jeg tar det personlig men jeg synes synd på de som gjør det og du burde passe kjeften din skikkelig!
Jeg har det veldig bra på mange måter jeg, bare så det er sagt!
Alt er ikke perfekt, men jeg lever et helt fint liv og jeg er lykkelig!
Skjønner deg på det du skriver om DIN situasjon!
Det var ikke deg personlig jeg startet en diskusjon om, var det vel?
Sier som sagt (sikkert tiende gang jeg nevner det!!!!) at dette gjelder ikke ALLE, men en god del, JA!!!
For meg spiller det ingen rolle hva du sier ang hvem som blir uføre osv, jeg sitter fortsatt igjen med et inntrykk over at det er mange der ute som faktisk kan jobbe, men som gjør seg "sykere"enn hva de egentlig er!!
Jeg skjønner heller ikke hvorfor du sitter her å forteller meg hva du jobber med, hvor sterk mannen din er osv! Hva har det med denne saken å gjøre?
Du burde ikke passe kjeften din for meg, men for de fleste tror jeg.
Førstod du ikke hvorfor jeg beskrev livet mitt? Jo for å få deg til å skjønne at nå har jeg et perfekt liv for akkurat meg men det vil sannsynligvis bli rimelig forandret.
Du sier ikke bare at noen jobber ikke som burde men du kaller annenhver person feite og trygdesnyltere uten at du vet en skit. Sen at du plutselig prøver å rette deg opp gjennom å si at det er kun de som er feite uten å gjøre noe med den du mener. Men i neste sekund er du jo igang igjen!
Du kan jo risikere å tråkke på folk og de som er syke sliter nok som det er, likeså mange overvektige. Får jeg spørre ærlig om hvorfor du gjør det? Tror ikke du skjønner konsekvensene av det, at folk kan få en ekkel følelse om senker selvtilliten enda mere.
Bli en bedre menneske gjennom å skaffe deg kunnskap og slutt opp å døm!
Ikke gidd å la dere povosere av dette. Denne StineMarie dama er en lite reflektert jente med lav/ingen utdaninng, og uansett hvor mye dere prøver å gjøre for å overbevise henne om tingense egentlige tilstand, vil dere aldrig klare det, hun er rett og slett ikke smart nok til å forstå det :)