Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Helvete!
14:34 16.05.2008
Har mista mobilen min, og fy flate så avhengig man er av å ha telefon merker jeg. Tenker at det muligens kan være en ærlig sjel som har funet den, og at jeg kunne forsøke og ringe den for å se om noen svarer. Men det er da umulig når man ikke har noe å ringe med. Tenker at jeg må få ringt og sperra sim kortet. Men det er da umulig når man ikke har noe å ringe med. Grrrr!
Har forsøkt å sende sms til mannen min via nettet da, men aner jo ikke om han har sett den. (Erfaringen tilsir at han ikke kommer til å se den før han er ferdig på jobb) Satan satan satan, jeg hadde jo helt ny mobil og greier.
Du burde skaffe deg fasttelefon. Dere betaler for linja likevel siden dere har bredbånd, så den faste prisen blir ikke høyere. Man må jo selvsagt betale for bruken da, men da hadde du ikke hatt problemer nå. (eller ip telefon). Får håpe telefonen din dukker opp igjen da:) Det kan jo hende!
Tror du ja. Alle i Norge som har bredbånd betaler for linja de får bredbåndet på HVIS de ikke har fasttelefon. Det er nemlig telenor som eier hele linjenettet. Du betaler jo selvsagt ikke det direkte til telenor. Det gjør bredbåndsleverandøren din. Har du fasttelefon betaler du allerede for linja. Det er svært få i Norge som har hjernekapasitet nok til å skjønne dette, så du er faktisk unnskyldt:) Vil folk betale for noe de ikke får - så greit for meg. Men hvordan det er hos get vet jeg ikke. Jeg kjenner ikke til hvordan de leverer bredbåndet ditt.
Kjære vene vennen! Hvis man får bredbåndet levert inn via de analoge linjene som går inn til husene til folk er de faktisk telenor sine. Det finnes selvfølgelig flust av andre leverandører - som igjen leverer bredbånd fra egne sentraler - via de analoge linjene (telenors eneeie) - igjen inn til folks hus. Jeg jobber med det her til daglig vennen. Kanskje det er du som bør gjøre litt research før du uttaler deg. som jeg har sagt tidligere; dette er vanskelig for folk og forstå og jeg forventer det ikke av deg heller.
Vi har ikket elefon linjer i hele tatt vi, vi har bredbånd gjennom get og da får man det gjennom samme plug som kabeltv kommer fra, SÅ går ikke gjennom telefon linjer. finnes andre selskaper også som ikke går gjennom telefonlinjene veit du
Chrijoline; det er godt du virkelig kan dette..
Vi har EB her vi bor og selv om vi har telefonlinje inn med bredbåndet må vi BETALE dersom den skal være i funksjon. Fast pris per mnd, samt for bruk.
Dersom vi ikke vil ha telefon så har vi ikke det.
Så det er ikke alltid man har det UANSETT, selv om du hevder å vite dette.
Og at telenor eier alt som er, det er det mange år siden det ble slutt på, de har ikke lenger monopol.
Som nevnt så har vi EB som leverandør her, med eget nett.
Get finnes også i byen, med eget nett. I sentrum er det også noen andre, mindre leverandører med egne nett.
hvis vi skulle hatt fasttelefon måtte vi betalt 200 kr fast i mnd, og vi har absolutt ikke bruk for det. nå betaler vi 60 kr i mnd for å ha bredbånd uten fasttelefon... (i tilegg til det vi betaler for å ha bredbåndet)