Begynte å gråte etter å ha levert henne i går. Greit nok at hun skulle være hos han i år også. Det hadde jeg innfunnet meg helt med. I fjor var han hos foreldrene sine med henne. Farmoren hadde fått tak i bunad til henne og hun ble så fin og de fant på masse hyggelig og barnevennlig den dagen. Så jeg tenkte at hun får jo en super dag hos faren sin i år også....
Da jeg leverte henne i går, hadde jeg stusset litt siden han ikke ba om å få med sølja hennes i år. Men tenkte at han kanskje hadde kjøpt. Så jeg spurte jo hva de hadde for planer. Han hadde ingen planer i det hele tatt. Spurte om de skulle se tog eller gå på tivoli. Nei, det visste han ikke. Så sa jeg bare at jeg ikke hadde tatt med sølja hennes siden han ikke spurte etter den og lurte på hva hun skulle pynte seg med i år. Nei, det hadde han heller ikke tenkt på og de skulle ikke til hans foreldre.
Åååå, jeg hadde så lyst til å ta med meg ungen min hjem igjen, men kunne jo ikke det. Vi har gode og fine planer på 17 mai og da hadde det vært bedre om hun fikk være hjemme. Er så lei meg... |