Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
I dag kom babyklisteret i posten! :) Noen med erfaring?
14:44 16.05.2008
Er litt usikker på når og hvor mye jeg skal ta?
Har lest så mye forskjellig.
Kristin83 _ 2 sa
Sv: I dag kom babyklisteret i posten! :) Noen med erfaring?
14:55 16.05.2008
Nå lurer jeg veldig på hva babyklister er:P
Bubba
15:05 16.05.2008
http://www.netspiren.dk/pi/Berberis-Fructus-Comp-Populaert-kaldet-Babyklister-15907-443.as px

Limer også inn noe jeg har funnet på bli gravid av Elisabeth'77.
(Takk Elisabeth ;)

"Babyklister er homeøpatisk medisin som anbefales til de som har problemer med at de mister. Det er også mange som bruker dette i forbindelse med IVF. Tar en klipp og lim fra bloggen min:
Babyklister blir brukt for å forbedre miljøet i livmoren. Den styrker livmoren, og øker blodgjennomstrømning av den. Den blir brukt til kvinner som har en tedens til å abortere, og ved egginnsetting ved IVF- behandling for å styrke livmoren. Vi på klinikken synes dette er et spennende suplement til behandlingen vi gir, og synes at den har god effekt. Utgangspunktet er den tenkt til kvinner som er friske, men som ikke blir så lett gravid ved IVF, eller har en tendes til å miste uten tydelig grunn.

Dette er et homeopatisk legemiddel som er helt ufarlig å bruke. Det er en mild behandlingsform som ikke innvirker på andre medisiner. Det er heller sånn at virkningen av homeopati kan svekkes ved bruk av f.eks medisiner og ulike eteriske oljer. Man skal ligge unna både kaffe, mentol (endel tyggiser og tannkrem), og alkohol.

Hvis ikke noe annet er foreskrevet: 1-3 ganger daglig, 10 -15 dråper, blandes ut i et glass vann, eller det kan taes en ampulle med injeksonsvæske to ganger i uken.

Flere gravide kvinner i en tilstand med truende abort på sykehus fått målt morkakens tilstand før og etter inntakelse av Berberis fruktus comp. I alle tilfellene har disse prøver vist en forbedret tilstand av morkaken allerede etter få dagers inntakelse av Berberis fruktus comp."
Kristin83 _ 2 sa
20:29 16.05.2008
Hellu, Kristin :)

Jeg har jo også kjøpt dette for en tid tilbake, og sparer den til neste syklus MEN NÅR ta det ja???

Diskuterte dette for en tid tilbake med en erfaren her inne som mente man kunne begynne å ta dette så tidlig som mulig fordi det styrker livmor og blodomløpet i livmor. Men siden flaska er så liten og man ikke vet hvor mange sykluser man skal måtte ta dette så tror jeg at jeg kommer til å starte rundt eggløsning.

Blir spennende pp for oss dette (bare jeg nå får den helsikes tanta, kan jeg joine deg der) :)

Giina
21:01 16.05.2008
Hei, HVor er det dere kjøper dette? Mistet tidlig to ganger nå, så prøver alt som hjelper ja
Baby08, 7 pp etter SA
21:21 16.05.2008
Giina:
Ja, tenker som deg at iom det er så lite i flaseken, så vil jeg ikke sløse med dråpene... Tror jeg venter til etter EL?!

Noen andre med erfaring, så tas tips i mot med et stort takk!! ;)

Baby08, 7 pp etter SA:
Se linken jeg har limt inn over her. Er til en nettside som heter netspiren.dk. Her bestilte jeg det ;) Gudd løkk!
Kristin83 _ 2 sa
21:25 16.05.2008
Hekkan, Giina...glemte jo å legge til at jeg har svart deg i tråden "vår" ang syklusen din og når mens kommer...
Har du billige grav. tester liggende hjemme?? Tror jeg hadde tatt en hadde jeg vært deg. Synes tempene dine er så høye.
Og UNNSKYLD om jeg vekker et håp i deg uten grunn!!!
Vet bare at hadde det vært min chart, hadde jeg tatt en grav test nå. Kryss el ikke kryss ;)
Kristin83 _ 2 sa
13:06 18.05.2008
Ingen andre med erfaringer ang babyklister?
All info mottas med stor takk!! =)
Kristin83 _ 2 sa
16:21 18.05.2008
jeg brukte det sånn ca fra EL, er ferdig med uke 10 nå så jeg bruker det ikke sånn 3 ganger om dagen lengre nå. Tok ca 10 dråper i glass med vann 3 ganger om dagen.
Cillepille har spire i magen
19:53 18.05.2008
Takk for svar Cillepille, og gratulerer så mye med graviditet!! :o)
Ble du gravid første prøveperiode med babyklister?
Kristin83 _ 2 sa
20:16 18.05.2008
Jeg har gjort som Cillepille. Startet med det rett etter el, 3 ganger om dagen, 10 dråper hver gang. Er 1. gangen jeg prøver det og jeg ble hvertfall gravid..:) Er 4+2 i dag og håper spira klamrer seg fast denne gangen. Har tenkt til å ta det frem til jeg er 12 uker på vei..:)
Marte, tulla & spira
20:30 18.05.2008
Elsker når dere kommer med slike solskinnshistorier!!! ;)
Takk for svar og gratulerer også til Marte, tulla & spira!
Og masse, masse lykke til...

Men da blir det 10 dråper, 3 ganger om dagen rett etter EL da =)
Kristin83 _ 2 sa
20:49 18.05.2008
Takk....:) Er nok mest sannsynlig bare flaks (og mye sex) som skulle til for at det klaffet nå. Var 3.pp etter ma, og jeg var virkelig klar for å bli gravid igjen. Det jeg håper på er at babyklisteret kan bidra til at spira holder seg der. Gjør den det så er jeg overlykkelig!:) Har alt blødd bittelitt, og blir nok sykemeldt frem til sommerferie. Som legen min sier, så er det på tide at det går bra nå!:)

Håper det klaffer for deg denne pp også, lykke til!!:)
Marte, tulla & spira
20:53 18.05.2008
Tusen takk! Ja, nå må det klaffe snart! =)
Håper også at babyklisteret kan hjelpe deg å holde på den lille nå! :o)
Kristin83 _ 2 sa
23:05 18.05.2008
Jeg tror at det er like viktig å ha troen på noe også, så det kan ha mye å si for psyken. Jeg ble ikke gravid i første pp jeg brukte det men 2;-) Foreløpig ser alt fint ut iallfall har fått vært på UL og sett at det er liv. Masse lykke til og håper at spiren sitter snart:-)))
Cillepille har spire i magen
12:07 19.05.2008
Din heldiggris Cillepille! =)
Kos deg masse med magen, og senere den lille =)
Kristin83 _ 2 sa
16:34 19.05.2008
Har kjøpt det jeg også :)

En bekjent av meg har mistet 4 ganger i SA og hun kjøpte noe greier(Vet ikke om det var babyklisteret) Men nå er hun iallefall gravid :):)
Sjalla,1SA!
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------