Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Trist...! =o( Trenge litt råd.
14:48 16.05.2008
Hei, lenge siden eg har vert her nå.. å måtte komme inn igjen.
D har skjedd noge trist. Jeg å typen har jo holdt på å prøvd å lagd baby. Men så fant faren til typen min ut av dette her. Så han klikka på meg å meinte eg ødla live hans. Så nå FORLANGE han at det ikke ska bli noge baby på oss. Typen min e 18 år. Å han bestemme d sjøl! Å Faren te typen min meine også at eg bare vill ha baby me han pga av at då har eg lissom en "garanti" på han. Syns dette e trist. For eg vett at d e ikke derfor eg vil ha baby me han. Selfølgelig hadde d vert godt me ein "garanti".Men hallo, det fins der ikke i livet. En garanti på et meneske. D e d dumeste eg har hørt......eg bler så sint å lei. Så nå e d ein heftig krangel, mellom oss. Min familie har ikke reagert så mye. De spurte bare kos me ville jørr me utdannelsen, å de sa d e meg å typen min som bestemme.

Ka ska eg jørr? Ska eg sei nei te typen, te å få baby. Eg har jo lyst å bevisa faren at eg ikke bare e ute etter en garanti! eg elske han!
Ska eg ikke bli gravid, for å bevisa han d?

*off =(* håpe d e nogen råd å gi te meg? *si akkurat d du meine, kansje du også meine eg bare e ute etter en garanti? så gi beskje.*
=)
B.A.B.Y.<3
Sv: Trist...! =o( Trenge litt råd.
14:53 16.05.2008
Dette va jo trist då:(

Eg tror ikkje du e ute etter en "garanti".. en garanti på livet.. det finns ikkje.. å ikkje på et menneske..

Hadde det vært min situasjon hadde eg tenkt på "ke har me"
Jo du seie familien din e der.. vis di støtte deg å dette e noge du å typen din vil. Så har ikkje svigerfar så mye han sko sakt.
Bli gravid dokke.. å Kos dokke me ungen.

Dette e hvertfall min mening. (så lenge dette e noge dokke e to om)

Gamalle e du?
Bubba
14:57 16.05.2008
Mm.. Me begge vil dette. Å me va så klar te å bli foreldre, men så prøve han å ødlegga, å begge blir leie å vetshe ka me ska jørr..
Me ønske dette. Me har og vert sammen i 4 år te sommeren.
Å me e storm forelska enda..

Eg bler 18 i oktober..
B.A.B.Y.<3
14:57 16.05.2008
Hei, dette høre ikke ut som en hyggelig situasjon, nei.

Det jeg lurer på er følgende: Bor dere sammen? Og ikke hjemme hos noen av foreldrene deres? Og blir ikke forsørget av foreldrene deres? Er dere begge over 18? Har dere begge to lyst på barn nå? Har dere minst en snill slektning som kan avlaste dere litt en lørdag kveld i ny og ne når det trengs?

Er svaret på alle disse spørsmålene ja synes jeg det bare er å gå for det. Trenger ikke være negativt å være unge foreldre. Har dere flyttet ut og står på egne ben er dere jo myndige og bestemmer alt selv.

Noen garanti har man vel virkelig ikke i et forhold uansett alder. Og de fleste par som går fra hverandre gjør det når barnet er lite så sånn sett er barnefødsel definitivt ingen garanti.

Ønsker dere iallefall lykke til. Er 35 og kunne sikkert vært moren din så her kommer en *klem*
Mammamm
15:02 16.05.2008
Hei -Takk for svar!

Me holde på å se på leilighet, å min familie har sakt de vil hjelpa oss, siden merkede e så sinsykt dyrt. Min familie elske barn. Å få noen til å passe barnet, er null problem. Eg e ikke 18. Men blir det i oktober.
Begge to har så utrolig lyst på barn. Me har vert sammen i 4 år te sommeren. Å skal forlove oss nå. Me e så gla i kverandre.

Eg e heilt enig me deg ang garanti. Syns d e heilt uvoksent av far te typen min å sei noge sånt. Han tror han vet ka me tenke å meine.

Ja du konne vert min mor. Hehe.. Men tusen takk for du skreiv te meg!
Tusen takk for en go klem! *ble gla*
Klem tilbake.
B.A.B.Y.<3
15:03 16.05.2008
Lykke til hvertfall:) Vil si meg enig i Mammamm, er di spm til å svare Ja på.. er det bare å gå for det:)
Bubba
15:04 16.05.2008
Tusen <3 takk =)
Ble gla for noen ville svare meg =)
KLEM
B.A.B.Y.<3
15:20 16.05.2008
E ikkje enigge me svigerfaren din i at "dokke ødelegge live" dokkas om der komme en onge, MEN han har rett i at dokke e altfor onge! Hørres sikkert teit ud at eg som "bare" e 25 ska sidda her å belæra deg, men der e så sykt mye aent du kan finna på enn å få onge.
Kjenne meg igjen i d du seie om å ver gla i onger osv, men fy og faen kor mye jobb der og e me en liden en!!
Eg forstår at du e gla i typen din, men kjære deg....du e bare 17 år!! Han e sikkert heila live litt nå, men belive you me.....der e mangen me deg som har følt det sånn i tenårå!
Eg har fleire venninne som har blitt mor i ung alder. Hu eina va bare 18. Og selvfølgelig elske di ongane sine, men samtligge av di seie at di uden tvil hadde venta någen år hvis di hadde kont valgt om igjen!!

Tenk litt på det... 1 år eller aller helst 5. Hvis du fortsatt e øvebevist om at alt du vil her i verden, e å bli mor, så værsågod!

Vett at d nok ikkje va dette du ville hørra, men du ba om råd, og dette e d eg har å sei!
Lykke t uansett ;)
Kristin83 _ 2 sa
15:45 16.05.2008
Hehe.. Selfølelig vill eg bare hørra positivt..:P hehe.
Men d e godt av nogen seie i fra og. D e bare godt d. Å eg ba om råd ja ;)

Tusen takk.. vertfall :)
B.A.B.Y.<3
15:49 16.05.2008
=)
Kristin83 _ 2 sa
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------