Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Assistert befruktning

IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
4+4 og brun utflod/Crinonerester?
15:03 16.05.2008
Tok siste dose med Crinone for 5 dager siden. Igår trente jeg og når jeg kom hjem kom det ut masse Crinonerester og brun "guffe". Har hatt såvidt litt rosa Crinone i rugetida, men mest helt hvit. Idag kom det en tynn stripe med brunrød utflod i trusa. Kjenner jo at jeg er ganske sår i skjeden etter Crinonen så jeg vil anta at det er det som gjør det. Men likevel må jeg spørre: Er dette vanlig jenter? Vil det gå over snart nå når jeg har sluttet med Crinonen? Har jo mistet to ganger før og takler svært dårlig å finne blodig utflod....
Håper dere har noen positive erfaringer å dele her!
litjpia73
Sv: 4+4 og brun utflod/Crinonerester?
15:21 16.05.2008
Jeg har opplevd det samme selv - og det ble baby likevel! Jeg er forresten også 4+4 (med nr 2) i dag :-) Håper på å slippe sånne småblødninger denne gangen - det er ikke noe gøy...
Et mirakel til?
Sv: 4+4 og brun utflod/Crinonerester?
15:22 16.05.2008
Godt å høre. Håper jeg er like heldig som du var da. Heia spirene våre! :-)
litjpia73
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------