Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Lite innlegg ang sutringen over drivstoffprisene: ang bygd og by...
15:08 16.05.2008
...en viss rettferdghet bør det vel være når man fort betaler en million eller 3 mer for et hus i sentralestrøk enn på landsbygda.,..og at kollektivtransporten er noe dårligere sier seg også selv.
Hilsen "bone uten lappen" som ser flere fordeler enn ulemper som dyr bensin og en bussavgang en gang i timen ( formiddag vel og merke i ukedagene) ved å bo på landet.
Sv: Lite innlegg ang sutringen over drivstoffprisene: ang bygd og by...
15:31 16.05.2008
spørs jo hva man jobber/ er utdanna som.
Så den der er jeg ikke enig i du...så store forskjeller er det nemlig ikke.
sIKke alle er leger, ingeniører osv....lærere, sykepleiere osv tjener stort sett det samme uansett hvor de bor...
15:22 16.05.2008
He he... Ja, takk jeg betaler gjerne dobbel pris for bensinen, bare jeg får være i fred på småbruket mitt hvor jeg slipper å høre naboenes fekale lyder.
Og som sagt i den andre tråden, blir bensinen for dyr for meg så tar jeg hesten...
15:36 16.05.2008
Men kjære vene da. Man trenger vel ikke bo to timer fra folk for å bo landlig til. Her jeg bor er det haugevis av landlige områder i gangavstand til både skole, butikker og byen. Hadde jeg bodd i "dalstrøka innafor" hadde det klikka for meg. Men meg om det:)
15:42 16.05.2008
Ikke mer enn ca 20min kjøring her da ;-)
Men du skulle SETT stedet her...nydelig..og nært sjøen.
Solrikt, frisk luft uten veistøv...så bæra og frukta mi er spiselig rett fra busker og trær ;-)
16:17 16.05.2008
haha...se der ja ;-)
Slipper å bekymre meg for det jeg hvis behovet skulle melde seg ;-)
Nei, på tide å handle inn mat og strømpebukser, pluss disse helsikkes 17mai fløytene ungen på død og liv skal ha...ja jeg er litt bløt 7 dager året, bursdagene, 17mai,st.hans, julaften og nyttårsaften...