Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 1-2 år

Hva synes dere - trenger råd
15:17 16.05.2008
Jeg jobber for tiden 80% (kortere dager), så gutten på 14 mnd er i barnegahen i ca. 5t per dag.
Nå har vi veldig lyst til å kjøpe hus pluss at vi har det litt tøft økonomisk. Derfor vurdere jeg å begynne å jobbe fullt (3200,- mer å rutte med i mnd!).
Det ville bety at gutten er i bhg i ca. 7-8 t per dag, avhengig av hvor vi flytter hen.
Det var egentlig ikke planlagt enda og morsinstinket mitt synes jo at det er lange dager for en så liten gutt.
Samtidig trives han der veldig godt og det er jo mange andre som har det slik.
Hva synes dere??
SkjønnesteLinus i verden:-)
Sv: Hva synes dere - trenger råd
15:29 16.05.2008
Det er helt normalt å ha en gutt på den alderen i barnehagen, så det hadde jeg ikke tvilt på.

Men jeg hadde kanskje tenkt meg om en gang når det gjelder huskjøp siden du sier at dere har det tøft økonomisk.
Anonym
16:10 16.05.2008
Det blir ikke tøft når jeg jobber 100%, pluss at vi ikke vil ha større utgifter i mnd enn det vi ha nå (husleie til borettslaget faller jo bort).
SkjønnesteLinus i verden:-)
17:34 16.05.2008
7-8 timer om dagen er jo ikke så ille. Husk på at han sover jo sikkert 2 timer og. Jenta mi er 18 mnd når hun begynner i barnehagen, og da skal hun være der ca 8 timer hver dag. Og da jobber jeg redusert for å kunne hente henne tidligere! (sånn er det når man har lang reisevei til jobb...urk)
*Snuppa & jeg*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------