Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

BliGravid

Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
Hvor tidlig kan man ta en test
16:19 16.05.2008
Hvor tidlig kan man ta en tast? Hadde TR 28 april og EG 10 mai...Er så mye som skjer i helgene og vil lissom ikke drikke om jeg skulle være så heldig og være gravid:-)

Klem fra 1606
1606
Sv: Hvor tidlig kan man ta en test
16:33 16.05.2008
Leste på Clear Blue sine hjemmeside at det var en uke etter befrukning.
Tror det var det, Men sjekk ut hjemmesiden, for der står det....
ulldor
Sv: Hvor tidlig kan man ta en test
16:36 16.05.2008
Litt feil det jeg skrev, noen dager før mensen kan du teste deg, med de sterkeste testene...

Clearblue kan påvise små hCG-mengder i urinen. Clearblue Graviditetstest med oppsugingsdel med fargeindikator er så følsom at den kan påvise hCG i urinen opptil 3 dager før menstruasjonen er ventet. Hvis du utfører testen tidlig, bør du bruke morgenurinen. Hvis du utfører testen fra og med den dagen menstruasjonen er ventet, kan du gjøre det når som helst på dagen, men du bør ikke drikke mye før du utfører testen, og du bør vente til du trenger å late vannet.
ulldor
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------