IVF står for In Vitro Fertilisering. På norsk kalles det ofte prøverørsbefruktning. Her kan dere som må ha litt hjelp av legevitenskapen for å bli gravid diskutere, men også dere som har fått barn med slik hjelp kan komme i kontakt med hverandre her.
Da er vel alt håp ute for min del også dessverre...
16:29 16.05.2008
Ja, ja, da har jeg begynt å blø. Mye mindre enn det jeg pleier ved vanlig mens, men kommer en del koagler og klumper. Så da er vel løpet kjørt. Bare så innmari irriterende at streken på testen idag var sterkere enn da jeg testet tirsdag :(
Er egentlig ikke så veldig lei meg akkurat nå, hadde jo forventet at det ikke kom til å gå bra ut fra lav hcg på blodprøve. Men så klart tviholder man jo på det lille håpet man har.
Ingen smerter, det bare blør. Fint lite ferskt blod egentlig, mest brunt, men som sagt en del klumper. Sorry detaljene, men jeg regner med dere tåler det :) Trodde at ved SA så blødde man mer enn ved vanlig mens?
Så da får jeg vel bare en bekreftelse på mandag at vår lille spire ikke ville sitte denne gangen...
Sv: Da er vel alt håp ute for min del også dessverre...
16:35 16.05.2008
Å neeeeiiii... så trist å høre Turbo.=( Håper dere ikke gir opp og at dere prøver igjen. Har lest at etter 3 forsøk med IVF er det over 60 % sjanse for å lykkes=). Masse klemmer.
18:41 16.05.2008
Hei , var dette ditt første forsøk? Satte ikke du inn 2 egg? Det kan jo fortsatt være et egg der som har festet seg;) Hørt om de som har opplevd å blø, trodd at løpet var kjørt, også var det en der likevel... Litt rart da når testen din var mer posetiv..
19:12 16.05.2008
Synes ikke du skal gi opp håpet hvis streken på testen var sterkere nå enn mandagen! Som hun over her skriver: Det kan være 1 egg har festet seg og at du blør ut det andre! *håper alt jeg kan for turboen*
19:55 16.05.2008
Det var skikkelig nitrist, Turbo, men jeg krysser fortsatt fingrene for deg; som ei over sier så satte du jo inn to egg og det kan være det bare er det ene som er på vei ut... Ett av dem bør jo være gullegget :o)
21:24 16.05.2008
Ikke gi opp enda! Jeg blødde mye ved SA som jeg hadde for en mnd. siden. Kanskje er dette som det meste annet her forskjellig fra person til person, men ta to HCGtester over helgen, så får du i hvert fall et sikkert svar. Lykke til!
23:14 16.05.2008
Ikke gi opp! Så lenge du ikke har sterke smerter så er der enda håp!!! Men skjønner godt at du tenker det er over, hadde nok vært redd for det selv, men min gyn sa til meg at det er smertene som er den sikreste indikajonen på SA, ikke blødning. Uff, føler for deg, for en 17 mai du får. Sender deg en stor klem!