Mange synes det er vanskelig å få fres på sex-livet etter familieforøkelsen. Et korsstingsbrodert underliv, såre ammepupper og våkenetter med gråtende barn kan ta piffen fra selv den lidderligste. Når denne fasen ebber ut og det er på tide å gjennoppta et aktivt sex-liv, er det ofte greit å ha noen å diskutere med. Her kan dere diskutere og utveksle råd og erfaringer om dette viktige emnet.
Hvor mange ganger går det for deg når dere har sex`?
16:31 16.05.2008
Jeg har vært lenge sammen med eksen, og etter en "tørkeperiode" dater jeg nå en utrolig deilig gutt, eller mann? (jeg 24, han 30)
Spørsmålet er altså, både når jeg blir slikket, tatt på/fingret og under samleie får jeg mange orgasmer, jeg har alltid vært sånn... På en vanlig halvtime-time med sex rundt ti... Og noen ganger multiorgasmer ved oralsex, som bare kommer i bølger liksom, aldri gir seg....
Jeg klager ikke på noenting, men han reagerte så merkelig de første gangene vi hadde sex... da han "oppdaget" hvor lett jeg kommer ble han helt orgasmefiksert, gjør alt for at det skal gå for meg, hele tiden... Man blir jo sliten av det, føler ikke jeg får slappet av, nytt sex, og komme når jeg kommer liksom.... når jeg kommer hele tiden blir jeg helt skjelven og utslitt også, og klarer ikke å være "med" så lenge som jeg har lyst til...
finnes det noen grei måte å si ifra på, at jeg kommer lett nok fra før, at jeg synes det er deiligere å holde ut en stund, og at han ikke egentlig trenger å ha noe fokus på mine orgasmer, bare gi meg deilig sex så går det av seg selv? vil jo ikke kritisere ham heller, han vet jo bedre enn de fleste jeg har vært med før hva han skal gjøre for å tilfredsstille meg...
Dette ble litt rotete, vet ikke helt om jeg fikk forklart meg... men, lurer veldig på dette for tida, så hadde vært fint om noen har noen tanker å dele med meg?
Anonym
Sv: Hvor mange ganger går det for deg når dere har sex`?
19:41 16.05.2008
2 hvis jeg er heldig :) en under forspill/oralsex og ofte en gang til under selve samleiet.
mange kvinner vil sikkert misunne deg orgasmene dine, men kan skjønne at det også kan bli et "problem". Bare si det som det er du, at du synes det er kjempefint at han fokuserer på at du har det godt - men at det faktisk er slitsomt (han kan jo bare tenke seg selv....) og at du kommer så lett uansett at han ikke trenger fokusere så "mye" på det :)
kos deg videre :)
Anonym
21:53 16.05.2008
Jeg har det veldig likt deg, så jeg forstår "problemet" ditt. Selv løser jeg problemet ved å ta kontrollen. Leder hender bort fra områder dersom der blir for intenst, eller forandre stillinger, eller konsentrere meg om mannen en stund.
Syns heller ikke det er noe i veien for å si dette ganske direkte til ham, slik du sier. At det er himmelsk og godt, men at det også kan bli vel intest om han fokuserer så mye på deg og dine orgamser.
Prat sammen og led selv an, er mitt råd. Og nyyyt orgasmene dine ;0)
23:36 16.05.2008
Er glad hvis jeg får èn jeg da...
Anonym
20:14 17.05.2008
Slik er jeg også!
Kan få opptil 20 orgasmer i løpet av en seanse, men kun ved stimulering av klitoris og ikke vaginal orgasme...
Vi hadde orgasme konkurranse en gang, og jeg tror han kom 7 og jeg 18, men da var vi 11 år yngre, he-he;)
Anonym
21:41 21.05.2008
Mellom 1 og 3 ganger.
Aldri under selve salmleiet, men ved stimulering av klitoris.
har ikke prøvd å få flere, blir jo så sliten når de kommer etter hverandre!:) Hehe.
15 % av av alle kvinner får multiorgasmer. Du er super heldig, selv om du sikker blir sliten .
har ikke noe tips, men hvis dere har det fint og kan prate sammen, ville jg bare sagt det på en forsiktig og pen måte.
Lykke til"
Anonym
04:55 24.06.2008
ca 2 orgasmer hver gang jeg har sex med mannen min gjennomsnittlig . 1- 2 eller t.o.m 3 . orgasmer kommer alltid under forspillet - vi har alltid bra forspill ....går så utrolig fort da ....og 1 el 2 under samleiet .. vanligvis 1 under penetrering ....men av og til også 2 orgasmer om jeg er heldig ...varierer .
Alene - nesten ubegrenset antall ....8 - 10. serieorgasmer .og kan sikkert få flere !!!.på en utrolig " kåt kveld "
sliten og trøtt - max 3 - 4 . så snork .....
Kjedlig menn ikke er likens - og må hvile helst timer etter 1 orgasme .
Skulle ønske mannen min var multiorgasmisk . Så slipper jeg nesten ha " skyldfølelse " for å ha hatt mange orgasmer under ene akten .Skjuler derfor at jeg har " noen " av de orgasmene ...ved å være stille og holde pusten så han ikke forstår ... ...at jeg har orgasme .
Går faktisk an . .men mulig han vet - for han bruker å spørre - hvor mange i kveld ??? Ekkelt å svare - sier da 3 ....men har egentlig hatt 4 -5 .... Jeg er absolutt ikke nymfoman .Har bare enkelte " perioder rundt 14 dager jeg vil ha hver dag ofte ettermiddag og kveld " jeg ikke kan få nok sex - så kan jeg være fornøyd eller mindre intrisert resten av mnd . .Har nok noe med syklusen å gjøre .Bruker ikke P- piller ....men pessar og kondom .. : ) Mannen min er i hvertfall utrolig glad men "utslitt " de 14 dagene dette står på - he he - ....så får han hvile ....til neste periode .. he he ! Vi er i begynnelsen av 30 årene - så er vell normalt med litt " tempo " i perioder ...for de fleste par i vår alder ...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem