Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
AAARGH!! Jeg VISTE det!! MÅTTE bli overtid på han i dag..
16:47 16.05.2008
...jaja...da blir det handling i kveld da...JÆVLIG typisk. Å jeg som hadde tenkt å kjøpe meg nye bunadsko..får vel ta på meg drakta heller i morra da..ÆSJ...
Hade han had VETT på å si fra litt før da, så jeg kunne dratt avgårde med bussen tidligere i dag.. MURR.....
Sv: AAARGH!! Jeg VISTE det!! MÅTTE bli overtid på han i dag..
16:51 16.05.2008
Det handler om planlegging!
Skulle tro at du som gikk hjemme om dagene hadde nokk tid til å kjøpe deg sko!;)
hmm, er vel ikke latskapen som sniker seg inn??
17:20 16.05.2008
Neida, hadde jeg vist det litt tidligere i dag så hadde det ikke vært noe problem...med unger i ettrmiddagsform så er det et helvette.
Er vant til å være alene med ungene oppi 3 uker i slengen og mat og bleier må vi ha her på landet også...skal bli satans godt å kjøre opp i sommer ;-)
Nevnte jeg at jeg hadde fobi mot å kjøre bil også, klart å bli kurert for det også jeg ;-)
Noen av oss "latsabbene" står litt på for å bli friske igjen ;-)
19:10 16.05.2008
jeg arrrrrrrgher med deg litt jeg. vet akkuratt hvordan det der er ja. hmmfff. men i dag truet jeg med hagle om han prøvde seg med overtid. han kom hjem ;)