Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Barnevogndebatten

Fortell om dine erfaringer eller spør om råd. Velkommen til barnevogndebatten!
Jeg har ikke filla peiling på hva slags vogn jeg skal ha jeg...
17:10 16.05.2008
Men jeg vet ihvertfall at jeg ikke vil ha firehjuling uten svingbare hjul. Det er jo så upraktisk og tungt å drasse rundt på.

Sist hadde jeg stokke-vogna. Var veldig fornøyd med den. Men nå vil jeg ha en "ordentlig" vogn hvis dere skjønner.

Vil ha en lett og praktisk vogn. Men har ikke satt meg inn i jungelen av vogner, og har enda ikke samlet ork til å gjøre det heller. Har heldigvis god tid.

Føder i november, så det er vel praktisk med en litt god og romslig bag, så man har plass til voksipose?

Kom gjerne med tips til meg ;)
Anonym
Sv: Jeg har ikke filla peiling på hva slags vogn jeg skal ha jeg...
20:21 16.05.2008
se på Maxi cosi Mura med hardbag!!! stor fin bag, kan brukes med bilsete på stativet og sportsvogn medfølger...fåes både med 3 og 4 hjul..
hadde jeg ikke hatt ei på 2 år når neste kommer hadde jeg kjøpt den..men jeg må ha søskenvogn:)
Anonym
21:08 16.05.2008
Sjekk ut Teutonia Spirit S3 med fashionbag!
Den er pen å se på og praktisk.
Den har sportsdel som kan snus i begge retninger.
Bagen er relativt stor til å være hardbag.

Hvis du vurderer den, så kjøp den gjennom www.lilleprinsen.no for da får du håndbrems med på kjøpet:)

Jeg er superfornøyd med min..... har akkurat byttet til sportsdelen nå, og har ikke tenkt en eneste negativ tanke om vogna - som jeg nå har brukt i 6 mnd:)

Lykke til
NurkHarAnkommet
14:44 18.05.2008
Takker for forslag. Syns den Teutonia-vogna så stilig ut!
Er den ålreit å trille?

Praktisk med vogn som man kan sette bilstole oppi, men likte ikke helt designet på den maxicosi.

Anonym
20:40 18.05.2008
Hva med teutonia mistral S? 4 hjul hvorav to svingbare.
allegodetingertre
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------