Strever du med å bli gravid? Du er ikke alene.
Etter oppfordring har vi nå valgt å ta bort anonymknappen, så vær obs på det når du legger inn innlegg.
Mvh Jordmor Siri
2 SA på 3 mnd- hvordan holde på spiren neste gang?
17:13 16.05.2008
Hei
Da er jeg tilbake for fullt her på Bli Gravid. Hadde SA for 11 dager siden og gyn sa i dag at el var på vei og at det bare var å prøve igjen.... Tror jammen at jeg skal gjøre det selv om legen sa at det var lurt å vente en mens!:)
Har dere noen tips til hvordan kroppen kan holde på spiren denne gang? Jeg hører / ser folk snakke om progesteron krem og wild yam og mye mer, men jeg vet ikke helt hva jeg bør prøve. Var innom på helsekost i går og skulle kjøpe prog krem, men dama bak disken sa at jeg ikke burde. Wild yam i tabelettform skal man ikke ta når man er gravid...?! Jeg spurte gyn om jeg kunne gjøre noe fra eller til, men hun mente nei.
Har tatt full utredning i dag og får svar på blodrpøver om 2 uker. Alt ser helt flott ut inne i livmor og ellers i underlivet.
Sv: 2 SA på 3 mnd- hvordan holde på spiren neste gang?
00:37 17.05.2008
hellu... wild jam er vel for å stabilisere syklusen? Jeg går nå på babyklister....vet ikke om det hjelper, men de sier den skal hjelpe slimhinnen og holde på eventuelle befruktede egg....om jeg har noen som klorer seg fast vet vi ikke før i neste uke..:)
Sv: 2 SA på 3 mnd- hvordan holde på spiren neste gang?
10:13 17.05.2008
Hei
Takk for svar. Jeg har nettopp bestilt meg babyklister. Får håpe at det kan gjøre susen.:) Føler liksom ikke at progesteron krem er det rette siden jeg har el og stabile sykluser. Jeg har spurt de inne på habituell abort også....