Det er nå 3 år siden jeg og barnefar ble skilt- og hans prioritet med sønnen har vert " sånn passe". Jeg noterer hver mnd hvor mye han har sønnen...men allerede hittil i år så har han hatt han for lite....( de 3 foregående årene og....) jeg aner ikke hvordan det blir til sommeren heller. Da han har gitt meg beskjed at det ikke er sikkert han får til å ha sønnen sin hele uker i ferien . ( mens han og nye dama skal på 2 uker ferie uten barn......).
orker ikke mase mer på han med dette...han betaler ut fra bidragskalkulator- så han bet 2000.- i mnd.
Men i og med at det ikke blir samvær som det skal være og det er jeg som må prøve å finne på noe med sønnen på sommeren..slik at han får bra minner. ( det er en stor utfordring for meg i og med at jeg er kronisk syk.) Kan jeg kreve av BF at han betaler ekstra så jeg har litt mer å rutte med i og med at jeg er den som får oppgaven med å dekke sommerferie for han??
Tviler vell på at det egentlig er noe vits ta opp kampen med BF...i avtalen på familiekontoret så står det at han skal betale avdrag som nå..ha sønnen halvparten av ferier og annenhver helg + 1 overnatting i uka- + at vi skal dele på store utgifter som sykkel f.eks..men skjer ikke!!!
Hva gjør dere som opplever det samme?? |