Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
stine-marie!
19:19 16.05.2008
jeg ser du skaper liv på siden. det er bra det i og for seg. men kanskje leke med noen på din egen høyde, istedenfor å skyte på dem som allerede ligger nede? det er lavmål det.
du aner ikke hva du snakker om, jeg håper du ikke får grunnlag til å ane hva du snakker om heller, for det hadde du aldri taklet.
skal du skape debatt, prøv å gjøre det på en konstruktiv måte, slik at alle kan delta.
Leke med noen på min høyde?
Ikke skyte på dem som allerede ligger nede?
Hvordan i alle dager kunne jeg vite at de fleste på denne siden var så langt nede da??:)
HEYYY-Heyyy :)) Long time no see, ja. Har vært mest på nb å jabba skit der...gikk litt lei ei stund, men har ikke glemt dere, sjøh. Må lesa nedover æ nu da.....