Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
stine-marie!
19:19 16.05.2008
jeg ser du skaper liv på siden. det er bra det i og for seg. men kanskje leke med noen på din egen høyde, istedenfor å skyte på dem som allerede ligger nede? det er lavmål det.

du aner ikke hva du snakker om, jeg håper du ikke får grunnlag til å ane hva du snakker om heller, for det hadde du aldri taklet.
skal du skape debatt, prøv å gjøre det på en konstruktiv måte, slik at alle kan delta.
ragna
Sv: stine-marie!
20:03 16.05.2008
signerer!
Happymami
20:20 16.05.2008
Leke med noen på min høyde?
Ikke skyte på dem som allerede ligger nede?
Hvordan i alle dager kunne jeg vite at de fleste på denne siden var så langt nede da??:)
StineMarie+røveren
20:23 16.05.2008
ikke gjør deg dummere enn du er kjære ;) kler deg ikke!
ragna
20:24 16.05.2008
Den smukke kler alt vet du:)
StineMarie+røveren
20:25 16.05.2008
Strengt tatt heter det alt kler den smukke.. Trodde mennesker med 5er i norsk visste det.

Ikke så rart nav avslo søknaden din når de ikke forsto det døyt av hva du skrev...
Mylian *2pp*
20:27 16.05.2008
da er du tydeligvis ikke særlig smukk ;)
ragna
20:31 16.05.2008
OIII...har jeg gått glipp av ei "karåt-rævv" pokker å.....link da?? *sikkler*
Råddåræva c¨,)
20:33 16.05.2008
RÆVVA????? hvor i all verdens dager har du holdt hus?

bare å lese seg nedover førstesiden her, så skjønner du ;)

lille stine har ikke hatt særlig flaks på sine møter med nav skjønner du.
ragna
20:37 16.05.2008
HEYYY-Heyyy :)) Long time no see, ja. Har vært mest på nb å jabba skit der...gikk litt lei ei stund, men har ikke glemt dere, sjøh. Må lesa nedover æ nu da.....
Råddåræva c¨,)
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------