Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Kranglesiden

Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
R@gna
20:07 16.05.2008
Jeg fikk blackout på første eksamen på utdanninga mi, glemte rett og slett alt jeg hadde lest og måtte levere blankt, det ble kun med den ene gangen, fikk topp karakterer på resten, så stå på dette klarer du og i lærerutdanninga blir du herdet for nervøsitet=0)
RundLurt?
Sv: R@gna
20:22 16.05.2008
er det sant?? du aner ikke hvor vanvittig godt det er å høre at det kan gå bra selv om det gikk ræva denne gangen ;D ymter et lite håp i det fjerne i og med at jeg fant ut i etterkant at det ikke var så for jævlig skremmende med muntlig. om jeg bare hadde klart å oppføre meg..og om jeg bare klarer å tenke slik når jeg står der på nytt.
ragna
Sv: R@gna
21:37 16.05.2008
Hvis du ikke klarer det, skal du gladelig få nummeret mitt på Pm, been there done that!!

I dag er jeg min egen sjef, men enkelt har det ikke vært, men såpass reflektert som du er, går det nok bra=0) Som sagt- stå på - dette klarer du, kansje var dette det du trengte for å klare det?

Man lærer så lenge man lever!
RundLurt?
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------