Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
Hælvete..gleder meg IKKE til i morgen!! 17 mai er bare "mas"..
20:29 16.05.2008
savner egentlig "barndoms-gleden" som var rundt den dagen.
-nå møter vi opp bare for barnas del, å deltar i folke kaoset, med is-gnåling..gnagsår å tafatte hurra rop... MEN GJØR D MED ET SMIL DA :))
Sv: Hælvete..gleder meg IKKE til i morgen!! 17 mai er bare
21:01 16.05.2008
17mai har blitt, kjas og mas....lete etter parkering, stå i kø for å kjøpe halvsmelta is, kalde pølser, unger som griser til den fine stasen sin, gnagsår på hælen, gnagsår i øra...fryse på seg kattunger i nordvestblest....men 17mai er den beste kvelden også i året..når unga sover søtt og mor tar seg en duggfrisk pils når freda har senka seg..vel vitende om at det er heeeeeeelt laaaaaangt deeeeeeilig år til neste gang helvete ryster løs!!!
21:49 16.05.2008
"Ikke rart når dere må tre dere inn i luer,votter og termodress.......".hør på a!! Ska sei dæ d æ...at nu skin SOOOLA..hurra, meldt kurant t i mårrå å, så d holder m teromdressn hehe
21:54 16.05.2008
SNAKK......NORSK.........!!!!!!!!! Æ...Dæ...mæ.....bæææææææææ...
Svarte faen.........her regner det så nå ble jeg sur............vil haaaaaaaaa soooooooool jeg også=(
21:58 16.05.2008
ÆÆÆÆÆÆÆÆ snakke NORSK!!! Men skriv litt dialekt..forskjell på d da VØTTUUUU!! Sorry..men fryder meg litt over at d regner hos dere..hahaha der får du fer karåtskitn din!!
Men...kan jo være oppholdsvær i morgen..skal x fengran fer d æ.. *SMASK*
22:00 16.05.2008
Tenker du fryder deg ja, siden jeg har boltret meg i solen i en tid......Utrolig trist for alle pynteglade barna da og alle pissvåte foreldrene hehe...=) Ja ja, får tenke på det positive............blir ikke mye flagring i byn...hohoh............=)
Takk for at du x er for meg, tenker vi kan ha behov for det=)
Ha en strålende dag i morgen...=)
21:45 16.05.2008
Ja gjør det med et smil. Det var helt sikkert det dine foreldre gjorde for deg sånn at du faktisk husker 17 mai med glede. Og det gir du videre til dine barn nå..........Koselig å tenke på..............:):) Nei dæven - glemte å være spydig jeg nå.................
21:56 16.05.2008
Ja jeg må jo det, men jeg er faktisk litt vennligsinnet i kveld. Ha en flott 17 mai i morgen. Synes det er litt pes jeg også men. Tror mange har det sånn.