Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)
Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: moderator@babymedia.no
RÆVA...........Har du fått strikket noen flere sloggyer til Dr.Yppert da?
21:55 16.05.2008
Tenker han må ha brukt for de nå, sist jeg hørte tok de han sist fyr...*flire*
Sv: RÆVA...........Har du fått strikket noen flere sloggyer til Dr.Yppert da?
22:02 16.05.2008
Nei, vet du...nå er det hekkling som er in her oppe. Går fortere å det! Men hvis du tror det er til hjelp, så kan jeg merke de med "keep away from fire"...haha pleier jo å stå det i enkelte barneklær også......da blir det jo tesvarende "størrelsen" tenkte jeg....hvis du skjønner...tjihiiii
22:05 16.05.2008
Vil rose deg fordi du er så flink med hendene dine=)
Hekling ja.....kult det også........Tenker nok du burde merke den ja slik at ikke hele han pluttselig tar fyr..........
Kan du ikke hekle noen rosemønster på da siden du er i farta? Eller en ku?
Yppert klarte da å beholde den forrige ganske så lenge da, så han burde faktisk ha ros for det han også. =)
Men gi et pip da den er ferdig da, så jeg får se bilde av den=)
22:13 16.05.2008
Ja vest e æ "flink" med hendene mine..skulle bare mangle, når man kommer fra de dype skoger..hehe Blir nok mere kyr enn roser ja tenker jeg...men må nok vente en stund på det pipet...da hendene er opptatt a andre ting fortiden. Får nå skal jo sauvve møkka Bæres ut, hvithvasken skal gnikkes i elva og soltørkes, vasking/karring av ull,slakting av gris pga konf i familien osvosv...så her har vi nok å henge fingrene i ja...+ at traktorn må ha nytt oljefilter å d er jo ei utgift som kommer litt brått på...*klørmegihodet*..=))
22:17 16.05.2008
Du er bare helt råååå............Du vet det...haha...ser deg for meg med oljefilter, svett topp og arbeidsbukse...haha....
Ja jeg skjønner du vil bruke tid på den sloggyn...tenker tross alt på vidden også=)
Men den blir garantert super kul og kyr blir nok yppert veldig glad for....mener å huske han hadde noen forelskelser i de...hmmmmff......=)
22:23 16.05.2008
Hehe..ja ikke sant! Ta deg en tur da...fint med bush-walking nå skjønner du...så kan jeg gi deg et kurs. Lønn = kost og losji..haha
Neij nå skal jeg tømme oppvaskmaskina..ups..mener baljen, før jeg drar over til samfunshuset og ser miami ink. Drit kul hu Kat der suns æ...snakkes da snuppa :))