Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 0-1 år

Hvor lang tid etter at mor har spist noe "skummelt" reagerer babyen?
22:51 16.05.2008
Har et lite nurk her, og jeg har ikke turt å spise eller drikke noe særlig egentlig..
Har lyst til å prøve meg frem, er jo ikke sikkert at hun kommer til å reagere på det.
Så - hvis jeg drikker et lite glass brus feks, hvor lang tid tar det før babyen reagerer - om hun reagerer?

Skjønner dere spørsmålet, var litt vanskelig å forklare hihi
Anonym
Sv: Hvor lang tid etter at mor har spist noe
23:05 16.05.2008
Det er nok slik at det går over i melken med en gang. Gutten min reagerer ihvertfall tvert om jeg spiser noe han ikke tåler.

Det blir jo litt samme prinsippet som å drikke alkohol. Alkoholen går jo rett i melka i det sekundet du inntar den.
Baluba med bollebaby
08:08 17.05.2008
flere erfaringer?
Anonym
08:33 17.05.2008
her har tuppa reagert ca et døgn etterpå. både når det gjelder nøtter, blåbær osv.
nord86 og lille oda
21:13 17.05.2008
veslegutten min reagerer med en gang; spiste brokkoli og ammet han en halv time etterpå, hylskreik 15 min senere :(
Lenore86 *med Mathias*
21:54 17.05.2008
Jeg vil ha mange svar! Noen flere må da ha erfaringer med dette??
Det vanskeligste for meg å holde meg unna er brus...

HI
Anonym
22:25 17.05.2008
med mitt første barn prøvde jeg meg på brusdrikking under amming og hun fikk vond mage ganske kjapt etterpå. Denne gangen orker jeg ikke og prøve. Jeg er glad i brus, men lever godt uten den.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------