Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Hvor lang tid etter at mor har spist noe "skummelt" reagerer babyen?
23:08 16.05.2008
Har et lite nurk her, og jeg har ikke turt å spise eller drikke noe særlig egentlig..
Har lyst til å prøve meg frem, er jo ikke sikkert at hun kommer til å reagere på det.
Så - hvis jeg drikker et lite glass brus feks, hvor lang tid tar det før babyen reagerer - om hun reagerer?

Skjønner dere spørsmålet, var litt vanskelig å forklare hihi
Anonym
Sv: Hvor lang tid etter at mor har spist noe
23:27 16.05.2008
Det trenger ikke å ta så lang tid, fra 3-5 timer og oppover, tenker jeg. Brus er det ikke så mange som reagerer på, bare prøv du de fleste babyer tåler normale ting.
OsloMor
23:30 16.05.2008
Kunne spise og drikke alt jeg. Jenta reagerte ikke på noe :-)

Du må nesten bare prøve deg frem....Er jo idiotiskå holde seg unna mat i hele ammeperioden pga av at babyen kanskje kan reagere!
Ny_sneip i 2009?
21:53 17.05.2008
Jeg vil ha mange svar! Noen må da ha noen erfaringer?? :)

HI
Anonym
15:33 18.05.2008
Hei! Livredd forå trigge skriketokter m det jeg spiser selv, så er også veldig forsiktig. Men - glemte meg helt av og spiste en del jordbær før kveldsamminga for en stund siden- og DET ga resultater! det skal sies at vi har et utrolig stille og rolig barn, hun er nå 6 uker og vi kan telle de timene hun har skreket- sover hele natta gjennom og, opp til 8 timer. Men denne natta ble det bråk! Begynte å bli urolig ikke lenge etter amming, og det utviklet seg bare verre. Skrek mer el mindre fra midnatt til 06, og det er den eneste våkenatta og lange skriketokten vi har hatt...Hun sparket med bena og spente seg og hadde tydelig vondt i magen. Så er temmelig sikker på at det var jordbæra som trigget det hele.. Tror ikke det tar lang tid etter melka er i magen før de begynner å kjenne det om det er noe de reagerer på
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------