Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Samboer kalte meg jævla fitte.
23:30 16.05.2008
Hva hadde dere gjort da?
Anonym
Sv: Samboer kalte meg jævla fitte.
23:32 16.05.2008
Brølt tilbake *GÅ Å KOK HODET DITT!!!!!!!"
Anonym
23:32 16.05.2008
Hadde fullført settningen med; ....som du ikke får duppe den jævla illeluktene stanga di i. på veeeeeldig lenge.
Anonym
23:33 16.05.2008
Vranglås, mulig?
Tenker på alternativene som kan ha skapt det utrykket.
**Angelica**
23:34 16.05.2008
Sjarmerende. Hadde ikke sittet her og klagd, men tatt det opp med han. Tatt det opp er vel kanskje feil, for ville blitt rasende.
Anonym
23:38 16.05.2008
Er da ikke noe å bry seg så hardt om,er det vel?
Alle kan si ting de ikke mener en gang i blandt..
Ta det opp med han du:)
StineMarie+røveren
23:36 16.05.2008
Hva har du gjort for å fortjene det da?
Anonym
23:40 16.05.2008
Jeg spurte om han kunne hjelpe meg og rydde kjøkkenet mens jeg stryket, siden vi skulle ha gjester i morgen, jeg er gravid og kvalm og orker ikke og gjøre alt selv. Før det hadde vi en diskusjon om at han er så mye borte, han har båter som hobby, og han holder på med de hver dag. Jeg ville at han skulle være mer sammen med familien sin, (sønnen vår, den kommende babyen og meg).
Anonym
23:42 16.05.2008
Oy, hehe..
da hadde jeg også reagert-.
StineMarie+røveren
23:36 16.05.2008
du oppførte deg vel som en jævla fitte da.. exen min kate meg jævla fitte en gang. Og skal jeg være helt ærlig så var det akkurat det jeg var.

Nå er jeg lykkelig gift og har ikke blitt kalt fitte eller andre liknende beskrivelser...
fuschia
23:38 16.05.2008
Hvis jeg ikke fortjente å bli kalt det ville jeg sagt "din jævla hæstkuk, flækk dæ unna auan på mæ!!", også ville jeg gått til sinnet hadde roet seg. Og han hadde funnet en fin måte å forklare seg på!
Anonym
23:42 16.05.2008
Sier vel mer om typen din enn deg...uavhengig av hvordan du oppførte deg.
Nurket vårt
23:46 16.05.2008
Hva mente han med det? På hvilket grunnlag sa han det. Kanksje han syns du er det. Eller sa det i sinne, og ikke mente det. Kan være så mye. Du må spørre han. Jeg ville reagert etter hva han mente. Sa han det i en spøketone, ville jeg ikke brydd meg. Hvis du bryr deg, ville jeg sagt at jeg ikke liker det. Aksepterer ikke å bli kalt det.
Anonym
01:45 17.05.2008
jeg hadde nok tent på alle plugger da ja.
Lille meg venter nr3
02:29 17.05.2008
Ta det opp rolig og fortell strengt at du aldri, aldri ska høre det ordet igjen.
mooomy
09:30 17.05.2008
Hadde blitt rimelig forbannet men tror jeg hadde brukt hodet litt og forklart på en pen og pyntelig måte at munnbruken og respektløsheten kan han ta med og dele med noen andre. Jeg hadde ikke funnet meg i å bli behandlet så dårlig!!! Ikke under noen omstendighet!!
Og forklaringen og unnskyldningen burde vært rimelig bra!!
Dette er sånn en hører 9-10 åringene som er ufordragelige som brøler til en kompis for de ikke får det som de vil!!
Anonym
13:37 17.05.2008
jeg dreiv å varka leiligheten i går og hadde gjort masse.. sliter med bekkenløsning så er litt vondt å bøye seg.. så jeg spurte typen da om han kunne være så snill å hente de reine klæra i vaskemaskinen og legge de på stativet så jeg kunne henge de opp.. joda det skulle han gjøre, men han trudde det kom til å være morro å bare kaste alle klæra på meg å springe han.. jeg ble så forbanna for jeg vasker jo ikke klær for at de skal bli slengt på golvet!! så jeg gikk etter'n tok tak in å dro han med meg på varkerommet.. der skjelte jeg han ut med de verste gloser og slo han litt med en topp.. deretter låste jeg han inne å sa " du kommer faen ikke ut derifra føre du har hengt opp alle klæra og finni på en bra unnskyldning for at jeg skal gidde å tilgi han"

jeg var så sinnsykt forbanna jeg da altså.. han hadde bare sitti på ræva hele dagen mens jeg med bekkenløsning gikk rundt å vaska å rydda opp rotet hans.. og når jeg ber han om EN jævla ting så bare slenger han alt på meg og golvet..
Anonym
14:44 17.05.2008
oj det var hard behandlign må jeg si.

Forstår du blir sint. Sliter med bekkenløsning selv og må gjøre mesteparten her hjemme..men men.

Jeg må isåfall be han om å gjøre noe, da gjør han det da iallefall.

MEN hadde jeg gjort noe sånt med min samboer, låst han inn da hadde han blitt illsint. Da hadde jeg nok fortjent å høre jeg var ei jævla fitte da..

Han skulle sikekrt bare være litt humoristisk mot deg med å kaste de klærne da..uten å tenke hvor dumt det egentlig var.

Men skjønner du ble sint da..men ikke at du låste han inne..
Lille meg venter nr3
17:30 17.05.2008
Til HI. Anonym 09.30 her.
Trekker tilbake en del av det jeg skrev, ser det ligger grunnlag bak utbruddet til din samboer.
Skjønner godt at du ble sint og at en reaksjon kom. Men i alle dager??
Hvem behandler sin samboer slik da? Dette er jo horribelt synest jeg, behandler han som en ulydig drittunge som du kan kaste hit og dit som du vil, å låse ham inne???? Oj!!
Nei, at du har fått en slengkomentar på dette kan jeg godt forstå (da han kunne byttet ut ordene med noe litt mindre drastisk) men men...
Som man reder ligger man, nesten fortjent vil jeg si!!
Anonym
15:05 17.05.2008
å sånt ska værra far ....
hmm
Anonym
18:30 17.05.2008
jævla fitte er noe av d værste jeg hører! samboeren min kallte meg feit da( og jeg er 5 måneder på vei!!! var syltynn før jeg ble gravid! men har jo selvføgelig lagt på meg nå som gravid! men er langt i fra feit!!!) han presterte likevel å kalle meg feit, mens vi hadde en krangel..fordi han vet jeg sliter litt med at jeg har gått opp i vekt, så brukte han d mot meg for alle penga... fy faen, han kunne heller skjært av meg huet og jeg ville ikke merket en dritt i forhold... Den svei altså! drittsamboer! fortjener virkelig ikke dritten altså
Anonym
19:27 17.05.2008
Herregud, babygullz..noe så utrolig tragisk. Blir lei meg på dine vegne.
Anonym
20:54 17.05.2008
jeg hadde nok ikke gjort så mye... samboer kaller meg både det ene og det andre når han blir sint, men jeg tenker ofte at, okay, da hadde han ikke noe mer saklig å komme med:-) dessuten så mener de n ok ingenting med det, masse dumt blir sagt i sinne...
Anonym
10:49 18.05.2008
Det heter jente tiss
Anonym
10:46 20.05.2008
Hvordan gikk det, hva gjorde du HI?
Anonym
17:00 20.05.2008
Makan til fittete oppførsel skal man lete lenge etter. Hadde kalt deg styggere ting enn det, var jeg han..
Anonym
18:26 20.05.2008
han hadde vel grunn til det da! hadde min sagt det til meg så hadde jeg led meg i hjel. Men uansett så tviler jeg sterkt på at han hadde tørt det, for han vet at en sånn komentar mest sannsynlig hadde fått konsenkvenser;)
halliken og hora
18:31 20.05.2008
Jeg hadde blitt fly forbanna. Uansett hvor mye vi krangler, holder vi navnkalling utenom. Syns det er så utrolig unødvendig å bli så usaklig når man er uenige om ting..
Anonym
21:34 20.05.2008
Jeg kaller kjæresten min jævla kuk hele tiden...fordi han er det! Hehe...
Anonym
21:35 20.05.2008
Å kalle partneren sin sånne navn tyder på manglende respekt uansett hvor sint man er når man sier det, og slike forhold varer dessverre sjelden lenge.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------