Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
nå vet jeg ikke om jeg orker mer..............
07:09 17.05.2008
gikk å la meg klokka ti igår, men pga bekkensmertene sovnet jeg vel ikke før litt før midnatt.
Par minutter etter 12 voknet jentungen og holdt det gående til klokka 3, aner ikke hvorfor ho ikke sov for ho var kjempe trøtt.
Endelig sovna ho og etter en halvtimes tid eller noe altså rundt halv 4 så klarte jeg å sovne igjen.
Så vokna jeg jeg i 5 tiden for jeg la for tungt og hadde sååååå vondt i den siden jeg lå på. men kjempe problemer å snu meg.
klarte til slutt å få snudd meg å sovnet igjen og 3 minutter over 6 så står jentungen i senga si og roper på meg..
69 dager i gjen til termin, klarer ikke å gå uten krykker hvis jeg må gå lengre distanser en inni i den lille leiligheten min.
Konstant smerter som gjør at jeg får lite søvn og har vondt hele tiden.
Og en liten å ta seg av.
Mannen min skal jobbe om et par timer , jobber i resturangbransjen. Og da er det ikke noe fri 17 mai nei. Gode penger da. Men verdens mest stressendes dag for dem. Så han må få sove litt. (han ble jo holdt våken til 3 han også.) ellers hadde han måttet stå opp med jenta.
Skulle ønske jeg hadde familie i nærheten som kunne tatt med jenta på festligheter så jeg kunne legge meg igjen.
Men nå må jeg slite meg gjennom dagen, med dårlig samvittighet for at jenta mi ikke får kommet ut for å feire 17 mai.
Mens jeg prøver å komme meg gjennom dagen selv.
Ikke kan jeg ta smertestillende engang, siden de få man får lov å ta ved graviditet er jeg allergisk mot et virkestoff i. :-(
Beklager sytinga mi.
Håper alle andre her får en strålende 17 mai.
Anonym
Sv: nå vet jeg ikke om jeg orker mer..............
07:20 17.05.2008
god morgen kjære deg..jeg går også på minimalt med søvn for tiden ca 4-5timer.og vett hvordan dette er.men har da heldigvis noen til å hjelpe meg i nærheten.har du ingen du kan få litt avlasting av i dag? lykke til i dag,og håper dere får en fin dag tross alt:)
klem fra meg.
Anonym
07:39 17.05.2008
Nei desverre, flyttet hit like før jeg ble gravid med jenta mi, ble sengeliggende hele det svangerskapet. mye av det på sykehus. Så fikk ikke jobbet noe i den nye jobben. Så har absolutt ingen omgangskrets her.
Jeg sliter litt med sosial angst, og selv om jeg fungerer normalt i jobbsammenheng (heldigvis.) og klarer å komme meg i butikken også videre så klarer jeg ikke å bare begynne å snakke med mennesker jeg ikke kjenner. (og da blir man jo ikke kjent med noen heller.)
Har ei veninne som sikkert med glede ville tatt jentungen siden ho er barnløs selv, men ho skal av den grunn jobbe idag.
Og resten av mine få venner samt allt av familie bor flere timer unna.
Mannen min sin familie bor ikke i landet, da han ikke er norsk.
Jaja. jeg bare håper ho tar en lang lur på dagen idag og at jeg får sovet litt når ho gjør det.
Har hatt dager som er slik før også men er ekstra kjedelig når det kommer på merkedager syntes jeg.
Ho er bare et da så ho kjenner ikke til 17 mai enda og vil jo ikke savne det.
Anonym
08:19 17.05.2008
huff og huff dette hørtes ikke greit ut:(
Anonym
21:05 17.05.2008
Godt du har en plass å få det ut på da..
Har også slike sinnsyke bekkensmerter, og er avhengig av hjelp for å få kledd på meg selv når det er for ille.. Har en gutt på tre, og hannes pappa kan rett og slett ikke vært borte herfra når lillemann er hjemme, for jeg klarer ikke ta vare på han.. Så skjønner veldig godt frustrasjonen din, og er jo også glad på dine vegne at lillejenta di ikke er større slik at 17 mai ikke blir et savn på den måten.
Får håpe du har klart å få hvile litt i løpet av dagen, og at dere på et eller annet vis kan få litt mer hjelp.. Hva med NAV, kan de hjelpe dere? Med støtte til barnepass Feks? Aner ikke hva man kan ha rett til, men når bekkenløsningen er såpass alvorlig så må du ha litt hjelp, sier seg selv det! Og mannen din kan jo selvfølgelig ikke la vær å jobbe, inntekt er man avhengig av..
En stor trøsteklem til deg, håper du får litt mer hjelp og støtte underveis i svangerskapet...
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem