Hei! Jeg og mannen min lurer på å hoppe på en sydentur neste uke. Vi har ei jente på 14,5 mnd og en liten bebis på vei. Er 14 uker på vei. I det siste har vi hatt det tøft, med masse jobbing og lite søvn og mange diskusjoner om fremtiden..Når mannen min er på jobb, er jeg hjemme og omvendt...vi får mye til med jenta vår, men ikke så ofte tid alle tre.. Ser hverandre skjelden og føler noenganger at vi bare bor sammen....
Først tenkte vi å ta en storbyferie i 4 dager og få litt tid til hverandre alene før nestemann kommer. Da var det meningen at mine svigerforeldre skulle ha lillemor. Der storkoser hun seg og er kjempefornøyd...
Men nå lurer vi på om vi skal ta en hoppepåtur som i grunnen vi har mer lyst til...MEN.....på den ene siden kommer jeg til å savne jenta mi noe helt forferdelig...kommer til å lure på hvordan hun har det og tenke mye..sånn er jeg bare..;) Hvis vi drar en uke kommer jenta vår til å både være hos mamman min og svforeldre..og hun storkoser seg hos begge..
På den andre siden vet jeg at vi har godt av dette..det er godt for forholdet vårt, jeg får tenkt litt og kost meg sammen med gubben og vi trenger tid til hverandre..det blir mye jobbing i sommer også...
Men er en uke for lenge?? Kommer jeg til å angre når jeg er der nede?
Forlater vi bare lille jenta for egen hygge??
Er det noen som har dratt alene på ferie her og som har erfaringer?? Jeg er kjempetakknemlig for svar:)
Hilsen ei som er full av hormoner..;) |