Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
hjertelyd hos jordmor?
16:29 17.05.2008
Når kan man høre hjertelyd hos jordmor?fra ca uke 12?mener det var da jeg hørte sist!!
jeg tenkte å bestille time der til jeg er i uke 14,synes det er så lenge å vente helt til ca uke 19 (UL) for å bekrefte at alt er ok. Har hatt to venninner med MA nettopp,så tenker jo litt på det...synes det er dumt å vente helt til man er halveis,hvis noe er galt!
Anonym
Sv: hjertelyd hos jordmor?
17:40 17.05.2008
ingen som vet?
Anonym
18:20 17.05.2008
Fikk ikke høre hjertelyd før etter uke 14 eller 15. JM sa det var vanskelig å finne den før, og derfor ville hun ikke gjøre meg bekymret hvis hun ikke fant den. Men vet ikke om de forskjellige JM har forskjellig praksis på dette.
Æ e mæ
20:13 17.05.2008
eg fekk hørra i uke 15, men hu sa at eg ikkje måtte bli lei meg viss me ikkje hørte da, for da va kje alltid di fant den.. så variere vel litt..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------