Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Jeg skjønner meg ikke på enkelte mennesker altså...
17:13 17.05.2008
Vi kom ganske sent for å se på toget, og fikk oss derfor ikke plass rett ved fortauet, men så så vi et stykke av gata der det stod en rad av voksne, en og en ved siden hverandre og ikke trangt i det hele tatt. Så vi bad jenta vår (5 år gammel) og å stille seg foran dem, så skulle vi stå rett bak. Men det var visst ikke greit. Jenta vår stilte seg ved siden av en mann (ca 30 år) for å se toget, men fikk beskjed om å dra seg bort, for han var der først. Så bad hun dama som var med ham oss om å passe bedre på ungene våre, vi kunne vel se at det stod noen der allerede. Liksom herregud, når resten av byen kan stå trangt, kan vel de også gjøre det. Jeg ble så sint, men vesla ble redd, så vi måtte stille oss en annen plass. Fikk heldigvis plass, så hun fikk se søsteren i toget. Noen tror virkelig at de eier hele gata!

Det var dagens klageinnlegg. Har dere hatt en fin dag?
Anonym
Sv: Jeg skjønner meg ikke på enkelte mennesker altså...
17:26 17.05.2008
ja noen mennesker eier ikke skam, kunne da ikke gjøre noe om en 5 åring sto der blokkerer jo ikke utsikten akkurat.

For noen år siden var jeg og skulle se borgertoget der jeg bodde da. Var ute i god tid for jeg hadde en 5 åring med meg. (han satt i vogn da han ikke kan gå.) Fant oss en kjempeglott plass hvor han kunne se fint.
Etter hvert ble det ganske fullt og tror du ikke to godt voksene mennesker kom og stilte seg rett forann han da. Og de sure minene når jeg snakka til dem og sa de måtte flytte seg..................

Fikk noen sure kommentarer om at han burde vel ikke sitte i vogn han som er så stor. Hvorpå jeg måtte svare at spiller vel for pokker ingen rolle de var da minst 1 meter høyere en han samme hva, så om han hadde stått så hadde de fortsatt ingen rett til å stille seg forann han.

De forsvant nå avgårde da, men gud så sint jeg var.
Anonym
Sv: Jeg skjønner meg ikke på enkelte mennesker altså...
18:20 17.05.2008
At en voksen mann kan si noe sånn til en 5-åring?? Tror ikke akkurat at hun er så mye høyere enn han, at hun blokkerer utsikten. Stakkars lille jente.

Det var bra dere gikk en annen sted, og fikk sett storesøster gå i tog :)

Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------