Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
I dag forelsket jeg meg i en tidl kamerat av gubben...
18:24 17.05.2008
Huff... Jeg ble helt slått i bakken når jeg kikket inn i øynene hans... Har sett han før altså, men i dag sa det bare bang, Jeg er så forelsket!!!! Eller betatt kan man kanskje heller kalle det... Merket av måten han så på meg på at han også merket et eller annet...
Anonym
Sv: I dag forelsket jeg meg i en tidl kamerat av gubben...
18:28 17.05.2008
i kompisen til kjæresten din??
Anonym
18:31 17.05.2008
De er ikke kompiser akkurat. Var venner som barn. Har ikke hatt mye kontakt siden de var 15 år gamle... de prater sammen når de møtes, men sees sjelden.
Har vært sammen med sambo i 4 år, og har et barn sammen men han ser meg overhode ikke. (samme gamle historien) har prøvd ALT men han er ikke int i å forbedre forholdet. Har det fint foran tven...
Anonym
18:31 17.05.2008
får håpe det går fort over da..
Anonym
18:43 17.05.2008
jeg hadde det sånn engang.. det ødela alt! han andre ville jo bare ha meg til sengs og ikke noe mer og da var sambo alt jeg ville han skulle være men det var forseint for da ville han ikke ha meg mer..
jeg er fremdeles ensom 2 år etter mens ex sambo har ny dame og skal bli pappa..
Anonym
22:09 17.05.2008
Hvis du vil ut av ditt nåværende forhold, så er det jo bare å avslutte det, og satse på noe nytt. Ikke alltid gresset er grønnere på andre siden. Det er jo alltid rosen rødt i begynnelsen. Så kommer hverdagen, og det du vil oppdage noe som er negativt på nytt. alle har jo noen positive og negative sider. I begynnelsen er man blind.
Ikke noe galt å gå ut av et forhold som ikke gir noe. Da er det bedre å gå, og få det bedre.
Anonym
10:21 18.05.2008
Hvordan i all verden merket du det???? klart han ser rart på deg om du står og stirrer han inn i øynene.
Tipper du sitter helt alee snart, etter kompisen til gubben har fått høvlet over deg...
Anonym
10:37 18.05.2008
Hvis du ikke har det bra i det forholdet du er i, så gjør noe med det. Hvis det ikke fungerer etter å ha prøvd flere ganger, så bør du avslutte forholdet.

Hvis problemet i forholdet deres er at mannen din ikke respekterer deg (noe som høres ut som kjernen i mange av de dårlige dib-forholdene), så kommer ikke denne andre mannen til å respektere deg heller dersom du blir i et dårlig forhold helt til du finner en annen å overlappe med.

Bli ferdig med det forholdet du er i, så kan du ta det derfra.
Dunder
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------