Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 0-1 år

Tilberedning av mme...?
20:00 17.05.2008
Jeg er ganske grønn på området, har ammet i 5 1/2 mnd, men nå er det slutt. Lillegutt vil ikke lenger ha pupp, og etter å ha pumpet og pumpet har jeg nå bestemt meg for å kaste inn håndkle mht. ammingen.

Har sett noen med litt store babyer som har med seg pulver i en flaske, tilsetter litt kokende vann og deretter fyller opp med kaldt vann fra springen for å få passe temperatur. Er dette trygt? Hvor tidlig kan man i såfall begynne med dette?

Anonym
Sv: Tilberedning av mme...?
20:06 17.05.2008
Med engang du lar barnet ditt drikke vann fra springen så er det greit. Jeg gjorde det da han var knappe 6 mnd.
Anonym
21:35 17.05.2008
Skulle være trygt nok, men du kan jo bruke flaskevann hvis du er usikker.
Barbafin
23:43 17.05.2008
Jeg har ferdig kokt vann på flaskene, varmer 40 sek. i mikroen og tilsetter pulver :) Viola!!

Ellers så, når jeg er ute på tur(handler etc) har jeg med en termos med kokende vann, og kaldt vann (kokt) i flaske, blander og tilsetter pulver :)

Ellers så har jo de fleste steder mikro og kan varme :D

Ville nok kokt vann litt til..
♡Butterfly♡ *MartinsMamma*
23:59 17.05.2008
Butterfly,jeg gjør det samme... Men hva gjør du med tanke på malten? Ble veldig usikker på det...
Anonym
00:01 18.05.2008
Jeg har malt oppi vannet når det er kokt =) Dvs. det vannet jeg har i flaskene.. Så det ikke blir for mye..

Men nå begynner han å bli såpass "stor" 3,5 mnd, så jeg har begynt litt med svisker :) hjelper bedre!!

Blander kun for en dag av gangen :)
♡Butterfly♡ *MartinsMamma*
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------