Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
migrene....?
20:36 17.05.2008
har ¨hatt vondt i hodet så å si i strekk i 2uker nå,var hos legen og det var nok migrene,men fikk ikke medisin pga ammingen...nå får jeg ikke småen til å sove og har så syyykt vondt i tinningene.paracet å ibux hjelper ikke..noen som har kjerringråd eller har tips å komme med ? :(
Anonym
Sv: migrene....?
21:32 17.05.2008
STAKKARS DEG :( Søstra mi har fått en migrene medisin selv om hun er gravid så den kan nok du også ta. Spør gjerne en lege som er god på migrene (migreneklinikk). Eneste rådet er å sove, dessverre. Føler med deg nå huff
Har du vondt på begge sidene av hodet? For det som kjennetegner migrene er at det er vondt bare på ene siden av gangen, det sa en lege til meg.
Prøv å finn ut om det er noe som du spiser som utløser det. Med meg er det sjokolade, rødvin, melkeprodukter og light brus..
Anonym
21:56 17.05.2008
jeg brukte migea da jeg ammet. den kunne jeg bruke. er 6 år siden, så aner ikke om den finnes enda.
Men den virket litt på meg da, men tok ikke vekk hele migrena alltid.
Bruker zomig til vanlig når jeg ikke er gravid eller ammer.
Men du kan jo høre med legen om han kan skrive ut migea til deg :)
tuusen takk for tips og svar..ja jeg skal spør legen,skal tilbake om en uke.men han sa kun at jeg måtte ta paracet :\ ja jeg har kun vondt på en side om gangen,spesielt venstre..akkurat som tannverk bare i tinningen,skal følge med om det kan komme i forbindelse med noe også,,takker
Anonym
16:40 18.05.2008
gå på apoteket og kjøp migrenestift.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem