Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
hva synst dere om dette?
20:43 17.05.2008
Jeg vr sammen med BF, det ble slutt før jeg fikk vite at jeg var gravid. Jeg fant ut at jeg var gravid og beholdt barnet, og har nå 3 uker igjen tl termin. Det har vert litt turbulent mellom meg og BF, men tonen i det siste har vert god.
Jeg går på skole nå, og i paralellklassen min går det ei jente som BF kjenner (BF bor ca 1 time fra bygda vi bor i)
Jeg vet at de har kjent hverandre noen år. Men nå har denne jenta begynt å bli med BF på tur (han kjører trailer) noe jeg liker svært dårlig. det har jeg også sagt til BF.
Problemet er_: de nekter for at de har noe på gang. at de har kjent hverandre mange år og er bare gode venner. MEN: denne jenta kjenner ikke jeg. jeg bare vet hvem hun er og at hun går i paralellklassen min. Hun har nå lagt meg til som facebook venn og lagt meg til msn. Hun spørr hvorfor jeg har noe imot at hun er med BF på tur. Og da svarer jeg som sant er at jeg liker det ikke fordi jeg sitter her med hans barn i magen, og at jeg ikke liker at han flyr rundt å gir faen i at han skal bli far.(synst ikke hun har noe med at jeg har følelser for han)
I går var ihvertfall BF på besøk til meg, og i dag tok denne jenta kontakt med meg og lurte på om BF hadde vert hos meg i går. Da svarte jeg som sant var at det hadde han.
Hva synest dere om dette? Jeg synstdet er litt merkelig at hun er så interessert i meg som hun er om de to ikke ha noe på gang...
Anonym
Sv: hva synst dere om dette?
20:50 17.05.2008
For det første du er ikke sammen BF, og av den grunn så kan du ikke nekte han å ha med denne jenta på tur, ærlig talt så har du ikke noe med det.
Helt greit at du nok har følelser for han men han er ikke kjæresten din.
Og hvis du fortsetter å skulle nekte han omgang med folk/jenter så kommer det på å by på mange problemer framover. Dere skal tross allt ha med hverandre å gjøre i de neste 18 år.
Når det gjelder jenta, så er det mulig ho er intresert i han, eller de er bare gode venner. virker jo som det er noe mer siden ho spør deg om han var der dagen før.
Men vil du ikek ha kontakt med henne så trenger du jo ikke det da, bare å fjerne henne fra msn og facebook det.
Anonym
21:12 17.05.2008
HI her
Jeg har aldri nektet BF å være med noen jenter å kommer ikkje til å gjøre det heller. Men jeg har lov å ikke like det. Problemet er jo at hun legger ut bilder av at de er på tur sammen, no jeg synst svir skikkelig.
Så jeg spurte BF om han ikke kunne si til henne at hun ikke trengte legge ut bilde på facebook, fordi jeg baler nok som det er.
For det virker faktisk som om hun gjør det bare for å være jævlig...
Anonym
21:16 17.05.2008
enkelt!! slett henne som venn!!
ingen grunn til at du skal sitte å se på bilder av de to!
Anonym
21:15 17.05.2008
du er jo ikke sammen med han lenger, så hva du liker å ikke i forhold til hva/hvem han gjør ting sammen med har du faktisk ingenting med.
uansett hvor vondt det gjør!!
at dere venter barn sammen gir deg ikke enerett på han!
Anonym
21:19 17.05.2008
HI her
Anonym
21:22 17.05.2008
HI her
Jeg har tydligvis ikke vert tydlig nok i det jeg skrev.
'Det jeg lurer på er om oppførselen til den dama er normal?
Hadde du drevet å oppsøkt eksdama til typen din?
Er dette normalt?
Jeg skrev liksom hele historien for å forklare litt nermere, men jeg har tydligvis ikke vert tydelig nok.
Jeg vet jævlig godt at jeg ikke har noe med hva slags damer han driver på med. Å at det ikke er noe jeg kan si eller gjøre...
Men det er denne dama sin oppførsel jeg lurer på.
Anonym
21:24 17.05.2008
hun er tydeligvis veldig usikker. ellers hadde hun ikke brydd seg!!
Anonym
21:31 17.05.2008
Om det er normalt eller unormalt å oppføre seg sånn, er ikke så lett å svare på....Når man er forelsket (og hun virker forelsket) gjør man mye rart. Hun er nok litt sjalu på deg også, dere skal tross alt ha et barn sammen. Hun virker jo fryktelig opptatt av deg, og vil tydeligvis at du skal vite at din eks og hun tilbringer tid sammen - smart av henne å legge deg til som venn på facebook, for så å legge inn bilder du garantert kommer til å se på.
Men til syvende og sist er det desverre slik at du kan ikke styre hvem din eks er sammen med, og du kan heller ikke styre om denne jenta legger ut bilder på facebook eller ikke.
Skjønner godt at du blir lei deg pga dette, men du må nok bare innse at dette er utenfor din kontroll.
Anonym
22:04 17.05.2008
Æ syns ikke ho oppføre sæ normalt nei. Ho e nok bare sjalu på at du har hans beibi i magen.
Bare overse bildan ho legg ut. Du får verdens fineste beibi, å han e pappan.. og d vil han bestandi vær.
Blir d førr tungt & sårt så slett ho..
Anonym
02:30 18.05.2008
Dere er ikke sammen og du har da ingenting med hvem han treffer og hvorfor de treffes.
Han gir da ikke blaffen i at han skal bli far selv om han er sammen med en annen jente..... Noe så teit. Du eier barnet du har i magen, ikke han.