Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 0-1 år

Kan vi ikke FRYSE UT...
21:05 17.05.2008
... de som legger inn kjipe innlegg eller svarer på en lite hyggelig måte? Grunnen til at de synes det er gøy er vel fordi vi hisser oss opp?

Dersom vi bare overser dem, blir det kanskje bedre? Det er jo mange som synes stemningen her er laber for tiden - kanskje vi må gjøre noe med det?

Og så går det an å melde innlegg til moderator, jeg gjorde det for noen dager siden og fikk et innlegg slettet.

Hva sier dere?
du og jeg og vi to
Sv: Kan vi ikke FRYSE UT...
21:07 17.05.2008
Tanken er god , men dette er en årelang gjengnger på DIB ! Kommer ikke til å skje dessverre .
Smellt P. Tjukka
21:10 17.05.2008
jeg er helt enig, det er unødvendig og lite koselig!!!!!!
det skulle være et vern her inne som slettet disse som skriver sånt her inne
May&Mads
21:12 17.05.2008
Jeg har vært her en stund, og synes det har blitt verre i det siste. Rart at vanlige mennesker finner det for godt å henge ut og hakke på andre bare fordi de sitter foran en pc og ikke fysisk foran mennesket de rakker ned på.

du og jeg og vi to
21:18 17.05.2008
på en måte gjør jo dere det samme nå?
Anonym
21:21 17.05.2008
Hva er det de skriver som gjør at det blir det samme?

Er det ikke greit å synes det er noe dritt når folk skriver noe negativt om deg og dine tanker om enkelte temaer?

Skjønte deg ikke der, men fortell meg gjerne din sammenligning!!
TuFB
21:20 17.05.2008
Anonym knappen skulle ha vært fjernet for det er de anonyme som er verst i å kritisere, rakke ned på folk, mobbe osv. Syntes det er utrolig at vokse folk ikke kan stå for det de skriver. Helt greit at vi kan være uenige i enkelte ting da det kommer til oppdragelse av de små, men vi må da kunne respektere hverandre og svare ordentlig på innlegg eller la vær å svare.
leonoras mamma
21:27 17.05.2008
det mamman min lærte meg når jeg var sint på henne og kjeftet, så sa hun: diskuter alltid sak, ikke PERSON!!!!!!!

jeg skjønte ikke poenget da, men har gjort i seinere tid!!!!!

man kan være kritisk og også dømmende så lenge det går på SAKEN og ikke PERSONEN!!!!!!!!!

også veldig enig i at man ikke skal være anonym, man får stå for det man skriver!!!!!!!

May&Mads
21:27 17.05.2008
enig! Blir så utrolig lei av de som tydeligvis er så mye bedre enn alle oss andre, og absolutt skal hakke ned på de som ikke fikk med noen bruksanvisning på ungen og derfor må spørre litt :P

Skjønner ikke hvorfor moderator ikke blokkerer IP-adressen til de det gjelder, da får de ikke mulighet til å logge inn i det hele tatt - uansett hvor mange kontoer man har...

Lenore86 *med Mathias*
23:55 17.05.2008
Er enig med å skille mellom sak og person. Men her er det de faste som synder mest. Med utsagn som "Du må være uvitende" "Jeg synes synd på sånne som deg" osv. går de rett i strupen på personen, og sier ofte ingenting om saken.
Anonym
01:45 18.05.2008
Synes synd på de som driver å lager seg flere kontoer og sånt her.. Hva i alle dager er vitsen? Har de ikke noe liv utenom?? Siden de har tid til sånt tull mener jeg..!
Kan skjønne at de som har en del personlig info på profilen vil være anonym hvis de skriver et inlegg med litt mye personlige og intime detaljer, så sånn sett er den grei å ha.. Men det blir "misbrukt" veldig mye ja, til folk som er for feige til å stå for det de sier!:-/
Trine *Christina 15.03.08*
10:54 18.05.2008
Nemlig! Så hva med å overse de som ikke klarer å skille sak og person? Eller går inn for å henge ut personen nesten uansett sak...
du og jeg og vi to
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------