Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 0-1 år

MÅ man bli sjekket nedentil på seksukerskontroll eller er det frivillig/etter behov? u/t
22:06 17.05.2008
u/t
lillepixie
Sv: MÅ man bli sjekket nedentil på seksukerskontroll eller er det frivillig/etter behov? u/t
22:08 17.05.2008
nei. en må ikke. eg ville pga sting. og er grett meg en undersøkelse i ny og ne:)
men nei. vis du ikke vil så trenger du ikke. er ikke alle som blir spurt om det heller.
Janne og Nora=)
Sv: MÅ man bli sjekket nedentil på seksukerskontroll eller er det frivillig/etter behov? u/t
22:09 17.05.2008
Men hva er vitsen med seksuker kontroll da, hvis man ikke skal bli sjekket nedentil? Ungen min er nå 3,5 mnd og har enda ikke vært hos legen siden fødselen
Anonym
22:12 17.05.2008
Hei Anonym!
Du skriver at du ikke har vært hos lege siden fødselen. Du vet at du selv må bestille time hos lege?!!
Ps jeg ble ikke sjekket i underlivet på denne kontrollen(hadde ikke behov for det heller).
Anne-mor, fødte 17.11.07
22:15 17.05.2008
Anne-Mor

ja jeg vet at jeg må bestille time selv.. Har bare aldri kommet så langt. Og siden man ikke må bli sjekket nedentil så skjønner jeg ikke hvorfor jeg må dra. Føler at alt er ok. Hva annet er det man gjør på denne kontrollen?
Anonym
22:10 17.05.2008
Det er frivillig - og spesielt bør man om man føler at det er behov for ettersjekk .....og om man har spørsmål i forhold til såret og alt det som skjer nedentil.
Den siste gangen jeg fødte, var datteren min syk da jeg hadde gu time, og da jeg ringte spurte legen meg om jeg følte at alt var iorden. Det svarte jeg ja på, så legen sa bare at jeg heller kunne ringe for å få en ny time når jeg følte jeg trengte det.... Og det gjorde jeg ikke - alt er helt fint ;))
Anonym
22:13 17.05.2008
Ikke blitt sjekket noen av gangene.
Anonym
22:20 17.05.2008
Min lege tok diverse prøver nedentil bl.a celleprøve ved 6 ukerskontoll. Jeg syntes iallefall at det var betryggende å ha fagfolk til å sjekke at alt er som det skal der nede.
leonoras mamma
22:23 17.05.2008
det er frivillig

jeg gjorde ikke det fordi jeg følte meg i helt fin form "der nede" hvis man kan si det sånn!!!!!!!

May&Mads
22:26 17.05.2008
Hva gjorde dere da på kontrollen, hvis dere ikke sjekkes nedentil?
Anonym
22:26 17.05.2008
Sjekket ikke nedentil, men hun sjekket blodprosent/jern og ga meg mini-piller.
Bris & ♥ mirakelet ♥
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------