Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 0-1 år

Jeg er gravid....! :-) Kan noen være så snill å dele sine erfaringer med 2 tette??
22:35 17.05.2008
Jeg er så glad.:-) Fant det ut i dag på selveste 17.mai! Nå er tulla akkurat fylt 8 mnd. Kommer til å bli ca.16 mnd mellom barna. Så er forberedt på at det kan bli hektisk! :-)
Noen som kan si litt om det å ha de så tett?

Fordeler?

Ulemper?
Hva var bra? Hva var/er de store utfordringene?

Håper veldig at noen kan svare meg...!
Anonym
Sv: Jeg er gravid....! :-) Kan noen være så snill å dele sine erfaringer med 2 tette??
22:40 17.05.2008
Gratulerer!
Andre kan sikkert svare bedre, ville bare si at det er 15 mnd mellom søsteren min og meg og det har vært veldig hyggelig-alltid noen å leke med og gode venniner når vi ble eldre.
hafnium
Sv: Jeg er gravid....! :-) Kan noen være så snill å dele sine erfaringer med 2 tette??
22:45 17.05.2008
Har 16 måneder mellom prinsessene. Vil anbefalle barnehage for elste. Har selv ikke fått plass før nå så vi har gått i åpen barnehage 4 ganger i uka siden minsten var 2 uker. Litt stress men storetulla må jo få leke med andre unger.

Ellers er det veeeeldig kos. Har fått 2 bedaglige tuller. Sosiale og snille. Gled deg=0)
mammatil2vakreprinsesser
22:49 17.05.2008
Gratulerer!! ;-))
Anonym
23:13 17.05.2008
Er 16mnd mellom mine, å det har gått kjempe bra. Fra dag en har storebror fått vært med på det som skjer. Får hjelpe til med å bytte bleie, han kaster i boss:) Å henter klær om jeg finner fram, han er også veldig flink til å gi sutten og komme med klut om hun gulper.. Så et godt tips er å la den største få være med på mest mulig.. Jeg har begge hjemme, å det går veldig fint:) Men er mangen grunner til at jeg vil ha mine hjemme da, alle har ulike meninger..
Så har barre positivt å si om to tette:)
Anonym
23:20 17.05.2008
Men da går du vel i åpen barnehager eller steder den store får leke. Syntes så synd på tulla når hun bare er hjemme. Greit ett par dager men hele tiden. Må jo få leke med andre unger ikke bare være sammen med baby og mamma. Går fint for meg å ha begge hjemme men for storetulla er det ikke så artig.
mammatil2vakreprinsesser
11:35 18.05.2008
nå har ikke eg to så tette som dine blir da. jeg har akkurat to år (eller to år +1 dag.:) ) mellom mine små. foreløbig er minsten bare 11 dager. men her går det kjempe bra. storesøsteren er kjempe snill med han. er alltid med å steller han. vil holde han på fanget. når han ligger på gulvet sitter hun seg ved han og leser bok og synger..;)

men er glad hun går noen timer i barnehagen for ellers hadde det blitt kjedelig for henne hjemme. men vi går ned til barnehagen og prøver å være der til 9. da spiser de frokost. så henter eg henne i to halv tre tiden..:)
snartobarnsmammaFØDT
11:56 18.05.2008
18mnd mellom mine.
ANBEFALER: ha største i bhg.
la største være med på allt som skjer å få kose med minste så mye h'n vil, da slipper du forhåpentligvis sjalusi.

her går det veeeeeeeldi bra.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------