Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Tørr dere å bæsje, mens gubben står inne på badet da?
22:45 17.05.2008
.
Anonym
Sv: Tørr dere å bæsje, mens gubben står inne på badet da?
22:52 17.05.2008
Farlig er det vel ikke. Men jeg syntes det er harry og fise og drite forann gubben. Jeg ser for meg slike tøffe traktor kvinnfolk som spiser snørr og har bæsjestriper i trusa fordi de klør seg i sprekken hele dagen. Skader vel ikke å beholde litt femininitet oppe i disse likestillingsdagene.
Anonym
23:41 17.05.2008
Har ikke noe å gjøre med å tørre eller ikke, det har jeg rett og slett ikke lyst til! Æsj! Vil gjerne beholde litt mystikk :-S
00:49 18.05.2008
Var den til meg så kan jeg fortelle at jeg verken er harry, traktor kvinnfolk. Spiser ikke snørr og går ikke med bæsjestripe i trusa fordi jeg klør meg i sprekken hele dagen.
Du spurte om jeg torde. ja jeg tør, men om jeg gjør det er jo en helt annen sak.
Man kan da være femi selv om man tør å bæsje når mannen er på badet.
23:23 17.05.2008
Ja, herlighet... Skjer ikke ofte, men har forekommet. Det er ikke bare traktorlesber som fiser, det er helt naturlig, og hva ville vel ikke være så naturlig som å fise forann den personen som kjenner deg best i hele verden? Selv dronningen bæsjer...
Anonym
23:32 17.05.2008
Nei vettu hva. At bæsjing er naturlig er en ting, men at det skal være så naturlig å føle at mannen min skal ta del i alle mine private avfærer i avfallsregionen, for at vi skal ha et godt og avslappet forhold, er jeg ikke så sikker på. Greit å ha litt privatliv
23:39 17.05.2008
Det er noe jeg helst vil gjøre alene. Den eneste jeg kan ha med på do når jeg er bæsjer er bestevennina mi. Men i fylla har jeg bæsja foran kjæresten min også;):P Hehe
02:22 18.05.2008
jeg vil ikke drite forran folk jeg.. det er bare ubehagelig.. ikke sånn jeg vil at folk skal huske meg liksom med alle de grimasene og greier.. prompe forran han er greit med å sitte å trøkke ut kabler? det får da være måte på intimitet da.. foretrekker litt privatliv da..
Anonym
02:28 18.05.2008
Tørr ja, men må være veldig nær å gjøre i buksa for å gjøre det.
Liker best å være alene da jeg skal det, men er jeg alene hjemme med barna, hender det de kommer inn
Anonym
02:35 18.05.2008
Ja tørr ja, men er ikke noe jeg bedriver med, hehe.
Men har skjedd at han har stått i dusjen og at jeg MÅTTE akutt på do og drite. Hehehe, kunne jo ikke hive han ut av dusjen.
Han lo godt av meg første gangen jeg rant inn der og satt meg rett på skåla og ga ifra meg et stort SUKK....Men heldigvis er ikke dette noe som skjer ofte, som regel er det min datter som kommer inn å maser når jeg sitter på do :p
Anonym
03:36 18.05.2008
handler ikke så mye om hva jeg "tør", men det er fullstendig uaktuelt for meg å drite foran noen som helst.
11:26 18.05.2008
Tørr men nei...jeg liker heller ikke å tisse med han til stede men det hender.Jeg liker heller ikke at han tisser foran meg.Han driter i om jeg er på bade når han tisser men han ville aldri bæsja foran meg.