vel, her er min problemstilling: Jeg og min kjære mann fikk en sønn for 5 mnd siden. Hver dag kommer han hjem i 5-6 tiden og Thomas ( vår sønn) legger seg hvar kveld i hal 8-8 tiden. altså, pappaen har bare 2-3 timer sammen med han. MEN, jeg må nesten presse sønnen vår på min mann, for han spør aldri om han kan få holde, om han kan hjelpe til, det har ikke hendt EN eneste gang.. han sier ikke hei til han heller, jeg må gå bort med thomas å si "hei pappa" så sier han hei. Jeg føler meg som en alenemor, eller vartfall en mor som har en mann som ikke bryr seg om sønnen vår. Nå har det blitt slik at thomas hyyylskriker hver gang han kommer til pappa. Travelt å ikke få hjelp, å hvertfall når thomas ikke VIL vere hos pappaen sin. ja, jeg har spurt min mann om han er glad i thomas, om han kanskje kan spør om jeg vil ha litt hjelp av og til, og at han i det minste kan prøve å vere litt mer sammen med thomas. jodaa.. men ingenting skjer. Hva gjør jeg? har vurdert to ting, men må høre hva dere syntes: 1: Skal jeg bare ikke la han få ver med han inntil han spør, så får han virkelig kjenne en vakker dag, at thomas kjenner han ikke. Han må rett og slett innse at han mååå skjerpe seg? 2: Fortsette å presse han på pappaen sin, for at pappaen ikke skal bli en totalt fremmed for han? ble litt langt men håper på svar. |