Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Småtroll 0-1 år

Hvilken spisestol / høystol har dere til babyene ?
23:11 17.05.2008
Og er dere fornøyde ?

Vi har en kiddo som han skal få bruke når han kan sitte selv. Men jeg vurderer å kjøpe en sånn "plast" stol som kan legges bakover, som en vippestol.
Minsten på 4 mnd er så utrolig nyskjerrig, og vil gjerne være med når vi andre sitter og spiser. Vippestolen kan ikke settes opp i ryggen, og det er slitsomt å ha han ppå fanget hele tiden.

Storebror og lillebror
Sv: Hvilken spisestol / høystol har dere til babyene ?
23:14 17.05.2008
har trip-trapp..
Anonym
23:16 17.05.2008
Har tripp-trapp (som eg fikk da eg var et par år), den bruker elste mann,kommer til å kjøpe en til tripp-trapp til lille søster om et par mnd:)
Anonym
23:18 17.05.2008
Vi har en tripp trapp stol og en sånn hvit plaststol fra ikea...
Anonym
23:20 17.05.2008
vi har en som vi har kjøpt på små troll. Den kan reguleres i 2 stillinger på ryggen, noe jeg syns er genialt.
har også matbrett som kan fjernes samt kan en stille stolen i forskjellige høyder slik at jeg kan mate fra sofaen eller fra kjøkkenstolen:)
L-O-V-E&prinsen:)
23:26 17.05.2008
Hm, høres genial ut. Jeg har vurdert en slik selv, men er usikker siden vi har en tripp trapp lignende stående. (men kan ikke brukes på noen mnd enda da)

Har sett en brukt til 650 kr, ser super ut.
Storebror og lillebror
23:26 17.05.2008
Hvor selger de trip trap? Pris?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------