Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Greier dere la være å krangle foran barnet?
23:11 17.05.2008
Jeg tar meg selv i å være sint på mannen min foran barnet mitt:( Jeg får så dårlig samvittighet etterpå, men greier ikke å stoppe meg selv i kampens hete:( Nå er det ikke slik at vi krangler ofte, men er jo til tider uenige i forskjellige ting og jeg er "flink" til å heve stemmen noen hakk:(
Jeg vet så godt at jeg ikke bør gjøre dette, men...:(
Hva gjør dere for å ikke krangle i barnets nærvær?
Anonym
Sv: Greier dere la være å krangle foran barnet?
23:25 17.05.2008
Noen ganger så har jeg glefset til han i kampens hete jeg også. Vet at det ikke er riktig og tar med sammen og "sparer" det til en annen anledning i de fleste tilfeller. Jeg snakker med barna etterpå for å forklare og unnskylde meg.
Skulle gjerne ha unnskyldt meg jeg også, men babyen er nok for liten til å forstå meg:)
Er det bare meg som har dette problemet her inne? Ingen andre som bør gå i seg selv av og til?
Anonym
Sv: Greier dere la være å krangle foran barnet?
13:25 18.05.2008
Jo det skjer, men unngår de store krigene da. Er litt ok å vise at det går an å krangle og bli venner igjen også. Men som sagt, unngår de mest betente temaene foran ungene.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg.
Klikk her for å logge inn eller bli medlem