Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Anonymforum

Her er hele poenget at du kan være anonym uten å ha dårlig samvittighet eller føle deg presset til å bruke nicket ditt. Det er ikke dermed sagt at man skal kunne kaste uhemma mye dritt her, det er forbeholdt kranglesiden:-)
Slit det med helsa!
Jordmor Siri
Mange som har menn som helst vil slippe å være sammen med barna sine?
23:41 17.05.2008
Høres sånn ut. Hvordan kan dere være sammen med sånne menn? Tenk om en mor hadde prøvd å slippe unna ungene sine hele tiden, da hadde hun blitt ansett som fullstendig uegnet til å ha barn!
Anonym
Sv: Mange som har menn som helst vil slippe å være sammen med barna sine?
23:44 17.05.2008
nei. min er sammen med dattera si så ofte han kan. han ber meg om å gå en tur til venner av og til og. så koser de seg hjemme:)
han var litt skeptisk i begynnelsen. men etter 1-2 uker var alt i orden. ;)

så vil si han er perfekt!!! =)
Anonym
Sv: Mange som har menn som helst vil slippe å være sammen med barna sine?
23:45 17.05.2008
Jeg er dame og vil gjerne slippe unna barna mine noen ganger. Jeg er sliten og orker ikke masete barn eller barn som skal ha mye oppmerksomhet eller som lager mye lyd. Søker vekk til dataen, sover en del osv. Mannen overtar mesteparten av ansvaret og den daglige oppfølgingen. Jeg lager middag, gjør litt husarbeid og skriver handlelister.

Rettferdig?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------