Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Ung mor

Min første kampanje, gratis mat for store og små og dyr..
12:38 19.05.2008
Du har blitt utvalgt til kampanjen for Pedigree Better By Nature!
En forutsetting for at du skal få være med på kampanjen er at du har en voksen hund som veier mer enn 4 kg. Les nøye igjennom hvordan du melder deg på kampanjen!
Å takke ja til dette er ikke en garanti for at du blir med i kampanjen, de fleste som takker ja blir med. Vi er interessert i få med så mange som mulig på denne kampanjen, så hvis du kjenner noen med hund som du også tror kan bli en bra Buzzador må de registrere seg så fort som mulig!pakken innholder En 2 kg pose med Pedigree® Better By NatureTM
3 x 600g poser med Pedigree® Better By NatureTM
4 x DENTAstix-poser
Buzzadorfolder

Meld dere på og bli med på kampanjen her påmeldingsfristen er 20mai.
Her er linken:
http://www.buzzador.com/no/buzzador/register.php?refstr=linnhelen

Man får også tilbud om mat til oss selv og til barna, alt som kommer er som regel nytt og skal prøves av oss buzzadorer..Meld dere på:)
mammaen til gojenta
Sv: Min første kampanje, gratis mat for store og små og dyr..
18:09 19.05.2008
meldte meg på buzzador for et par uker siden men har ennå ikke fått noen kampanje... :/ hvor lang tid tok det før du fikk din første kampanje?
Linda-Kristin=)
Sv: Min første kampanje, gratis mat for store og små og dyr..
13:21 20.05.2008
Det tok 3-4uker fra jeg meldte meg inn til jeg fikk være med på min første kampanje:)
mammaen til gojenta
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------