Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

Ubalanse i hormoner? Noen som kjenner igjen dette?
14:09 22.05.2008
Legger ut her også:

Nappet ut spiralen fordi jeg følte jeg begynte å reagere på hormonene. Men er ikke noe bedre. Kan føle meg fin i en uke, men så føler jeg at jeg har 3 uker med pms...
Ikke med humøret, men fysisk. Blir oppblåst i magen, hovner opp som om jeg har vann i kroppen, blir trøtt og "tung". Og det virker som om jeg legger på meg helt uten grunn! Buksene blir supertrange :-(

Jeg trener variert 4-5 ganger i uken, spiser veldig sunt.Drikker en del vann gjennom dagen, mye frukt og grønt. Eneste utskeielser jeg har, er kaffe og pepsi max.
Alle prøver er normale, så det er ikke så lett å få legen til å skjønne. Men jeg føler bare at kropen er i ubalanse. Vært sånn i ca 4 mnd...

Noen som kjenner seg igjen eller har noen forslag?
Anonym
Sv: Ubalanse i hormoner? Noen som kjenner igjen dette?
15:09 22.05.2008
hei
har du normal mens syklus?
jeg har ikke...ca 34-36 dager og jeg har også ekstrem pms som begynte etter fødselen og jeg kjenner flere som har opplevd det. det tar sin tid før kroppen er normal. opptil et par år, men det skal sies at selv om legen din sier alt er normalt så kan det likevel være at du ligger helt på grensen til det som er normal. skjønner? da vil lege si at det er normalt fordi det ligger innenfor normalen...slike er legeverden,,,

men iallefall jeg har brukt en progrestreronkrem som du får kjøpt på helsekost. brukt en sånn flaske og mensen er nå på 31dager så noe skjer. hadde ikke så sterkt pms denne gangen heller.. så kanskje vært et forsøk. lykke til!!
wonki
Sv: Ubalanse i hormoner? Noen som kjenner igjen dette?
17:04 22.05.2008
Takk for svar :-)

Kroppen var ikke i så stor ubalanse etter fødselen, faktisk. Begynte først å bli riktig ille etter 2 1/2 år. Hadde ikke mens med spiralen, så er litt usikker på syklusen, driver å finner ut av det så som jeg har fjernet den :-)

Er ihvertfall slitsomt å ha det sånn, så jeg håpet at spiralen var problemet...men ser ikke slik ut, nei :-/ Men kan jo hende ting er "rotet til" etter fødselen.

HI
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------