Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Penger og juss

Kvordan blir det med ferie når jeg er sykmeldt? Noen som vet?
21:20 28.05.2008
Er det noen som vet hvordan det blir med ferien min, når jeg kommer til å være sykmeldt når jeg egentlig skal ha ferie? Får jeg føre over hele ferien til neste år? Eller må jeg ta pause i permisjonstiden, og ha ferie før året er omme, for å gå hele ferien? Hvordan blir det da evt med pengene??
Sikkert en logisk forklaring, og selv om jeg snart er 3 barns mor så har jeg ikke vært ute for dette i de to andre svngerskapene.
Takker for alle svar:-)
Snart 3 barns mamma
Sv: Kvordan blir det med ferie når jeg er sykmeldt? Noen som vet?
19:05 6.06.2008
Da får du ferien til gode neste år. Men har du vært lenge sykemeldt (15 uker sammenhengende) får du redusert ferie penger til neste år.
Anonym
23:10 6.06.2008
Det er ikke rett det første anonym sier. Du kan bare overføre 14 dager av ferien. Resten må du ta ut i år.
Anonym
16:58 19.06.2008
Man kan overføre max 12 feriedager til neste kalenderår.. Hvis du er sykmeldt og skal ha ferie i perioden du er sykmeldt, får du ikke sykepenger i denne perioden. Det er meningen at feriepenger skal dekke ferie..
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------