Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

noen som tok brystoperasjon når dere hadde omsorg for en liten en?
18:58 1.06.2008
jeg vil opereres men lurer på om det vil bli vanskeli å ta vare på han lille dagene etter og om jeg trenger hjelp? han vil være rundt 3måneder når operasjonen finner sted..noen som har erfaringer rundt dette? når vil det være greit for meg å løfte å stelle han lille?
puffyandmarcus
Sv: noen som tok brystoperasjon når dere hadde omsorg for en liten en?
22:28 2.06.2008
Hallo
Du vil trenge hjelp de første vekene,du har nok meddeg sjølv de første vekene,særlig de først 14 dagene.
Lykke til!!
Anonym
23:27 4.06.2008
Jeg ville ikke gjort det. Syns det er unødvendig å gjøre det når ungen er så liten..tenker på det selv, men tror nok mtp hjelp og lignende at det er greit å vente!
Anonym
21:57 9.06.2008
Jeg tok det da jenta mi var 5 mnd. Første 5 dagene var mannen min hjemme. Men jeg løftet minimalt, kun ut og inn av bilen. Har en super snill jente som elsker å ligge på gulvet å leke. Så da lå vi på gulvet begge 2 stort sett hele dagene. Når hun skulle sove kjørte jeg bil.

Men man skal egentlig ta det HELT med ro de 2 første ukene. Ikke sex, løfte hendene over hodet, husarbeid o.l på 4 uker. Og trening ikke før etter 6 uker.
Lykke til!!!! :)
Anonym
21:12 3.07.2008
Nå vet jeg ikke om du ammer, men en skal vente med å opperere til 3-5 mnd etter endt amming. Ville ikke tatt da den lille er så liten pga du skal løtft minst mulig samt lavest mulig..Jeg tok da jeg viste at jeg ikke skulle ha flere barn, samt da mini var 14 mnd..Du skal helst vente i 6 uker før du skal løfte noe som helst pga kapsel dannelse..
pkv5
22:53 10.08.2008
jeg tok i januar (reduksjon) og mamma var hjemme med meg den første uken.. fikk beskjed om¨at eg kunne begynne å løfte litt etter 2 uker.. jenta mi var da 10mnd og 10kg.. har ikke fått noe problemer i ettertid fordi eg løftet på hun.
mamma87+prinsesse07
11:34 12.08.2008
Lurer på om dere som har tatt brystopreasjon, hvor lenge etter endt amming dere gjorde det. Jeg har nemlig store planer om å få redusert mine (er 80 dd-e). har mye problemer med nakke, skulder og rygg. Skal ha et barn til, men jeg orker rett og slett ikke engang å gå gravid en gang med de store tunge brystene. Håper selvsagt på å få amme nestemann og. Har snakket med legen min ang reduksjon, men har ikke tatt skikkelig tak i det enda. Når kan jeg begynne å forhøre meg om dette? Ammer enda (6mnd) men vurderer å trappe ned nå, for å få tatt denne opreasjoenen. (nei, er ikke egoistisk, men dere aner ikke mine plager....)
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------