Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Mammas kropp

Hvor lenge skal vi gå å se gravide ut???
12:01 7.06.2008
Magen min er stor enda etter fødsel.... Så på føden at det hadde de fleste andre mammaer også. Hvor lang til tar det å få den ned, og hvordan skal vi gjøre det???
Anonym
Sv: Hvor lenge skal vi gå å se gravide ut???
20:42 7.06.2008
"Deigen" ble borte etter rundt en uke. Det er ikke så mye du kan gjøre for å få den bort.
Anonym
14:50 8.06.2008
Oj, om den er borte etter en uke er du heldig:(
Det er nå fem uker siden fødselen her, og man kan vel si at jeg har mistet "gravidmagen" - men har en slapp pondus som henger der nede...like stor som en sukkerpose kanskje, he he. GLEDER meg til å kunne få lårene mine ned i normale bukser igjen.. Veier 75 kg nå, normalvekt er vel 60.

Bellini
14:55 8.06.2008

Forresten - en av de voksne barnehagen til datteren min sa at jeg burde knyte et skjal eller liknende rundt magen og holde den inne på den måten. Men det ble litt klønete å få til syntes jeg.. Men skal visst funke om man får det til.

Ellers sier de jo at man skal sove på magen. Og gå turer da selvfølgelig:)
Bellini
14:30 12.06.2008
Jeg bruker truse-belte for å holde magen inne, den kjøpte jeg på Reflex butikk. Har fremdeles mage men mye mindre enn etter fødselen. Jeg har født for 3 uker siden og har 15 kg som er for mye...
Anonym
21:52 12.06.2008
har man fått strekkmerker,så tar det visst veldig lang tid. jeg var ikke oppmerksom på at magen min var noe spesielt "deigete" eller noe før legen kommenterte det idag. men om det er ille etter over et halvt år etter fødselen kan man visst få skjært bort den overflødige delen. gratis tummytuck=P da skal jeg jammen be om å få den helt stram og fin igjen=P er forresten snart 6 mnd siden jeg fødte, og som nevnt over, hadde ikke tenkt over at den ikke hadde trukket seg sammen ennå.... er noen som er heldige og ser ut som før med en gang,.men ikke alle er så heldige nei..
Anonym
12:40 29.06.2008
Fikk også mye strekkmerker. Og det har virkelig lagt seg rundt hele magen. Det disser når jeg går. Og det nytter sikkert ikke å trene vekk. Får vente til jeg har fått de barne jeg vil ha før jeg ber legen om hjelp.
Anonym
23:21 12.07.2008
Jeg fødte for ett år siden, og har fortsatt en del mage.
Har mange strekkmerker også.
Visste ikke at man kunne få dekket mageoperajon, er det sant?
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------