Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Kranglete sambo
17:52 7.06.2008
min sambo blir rasende , og kaller meg de styggeste ting. Jeg har et barn fra før på 15 som han ofte ikke er fornøyd med måten jeg håndterer ting på. Hun er en snill tenåring, åpen og forteller det meste. Jeg vil at min datter skal føle seg trygg, og at hun kan komme til meg hvis det er problemer.Jeg synes problemet er måten han reagerer på. Ved å bli rasende, kalle meg utrolig stygge ting for så å stikke av, gjerne over natten. Nå har han vært borte siden i går kveld, fått noen sure sms`r på morgenen i dag, men regner med han er på hytta. Jeg synes det bør være en grense for hva man sier til den man lissom er glad i, og er i grunn bekymret for at også det kommende barnet vil oppleve en far som rett som det er stikker av. Han blir mye fortere sint enn meg, men litt respekt må man vel kunne kreve. Lurer på om det eneste som nytter er å gå fra han, da jeg har sagt mang en gang hva jeg mener om dette. Kunne skrevet mye mer, men ville bare lufte meg litt, og forhåpentligvis få litt bekreftelse på at jeg ikke er helt på jordet, hvilket han mener når jeg ikke reagerer som han ville gjort.
Anonym
Sv: Kranglete sambo
16:59 8.06.2008
du er ikke på jordet :-)

Lykke til med hissigproppen!

Klem
yrild
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------