Hei.
Jeg vet at det er fryktlig å slite med disse strekkmerkene og jeg vil også ha de vekk, men ikke for en hver pris lixom. En må prøve å se litt positivt på d da, d var pga d lille gullet vi hadde i magen at vi fikk disse strekk/skrekk-merkene. Noe må vi nesten ofre oss for vi å, for å få unger... Kan ikke regne med å se ut som 14 lenger etter ett svangerskap, men forstår de tilfellene der d er villig til å gjøre hva som helst.
Jeg kunne gjerne tenkt å fått de vekk, men da føler jeg at jeg fjerner noe av livet mitt, de setter sine spor på hver sin måte :o) Men husk at det er bortkastete penger å gjøre d før dere er helt ferdige me unger, har du merker og begynner med laser så kan jeg nesten garantere at de sprekker opp igjen inni de gamle. Det gjorde det til meg og jeg hadde ikke brukt laser, de trekker seg sammen igjen, men det tar langt tid. Kroppen er nesten tilbake i normalen etter 1-2 år, så vet dere d.
Uannsett lykke til og kos dere i sommer, d skal vises at vi har fått unger, det er ett tegn på modenhet :o)
God sommer :o) |