Ny her på DinBaby?
Det er gratis å melde seg inn
Velkommen! Registrer deg her
Alle Forum på DIB:

Klubbsider for DinBaby!
Diskuter med andre foreldre som har barn i samme alder som deg.

Til klubbsidene

Far og mor svarer debatten

På oppfordring har vi nå laget denne debatten slik at damene holder seg unna pappa praten. Her kan damene/mødrene stille spørsmål om det meste til mennene/fedrene.
Vi har også testosteron vs østrogen debatten, men den er mer for friske debatt utvekslinger.Testosteron mot østrogen
Voldsomt til syting fra damene her!
23:58 10.06.2008
Har nå sittet noen timer og trålet gjennom diverse tråder på Pappa svarer Mamma for å se om det var noen interessante spørsmål jeg kunne belyse med min enorme innsikt. En ting er jeg bare nødt til å påpeke:

Har aldri sett maken til syting og klaging fra motsatt banehalvdel om alt mellom himmel og jord. Og helst mest mulig i en og samme post. Mannen er roten til alt ondt og kan ikke gjøre noe rett. De gangene vi svarer på innlegg blir vi halshugd for å ha kommet med meningene våre. Hva er da vitsen med dette lille hjørnet av forumet?

Og jenter, dette er viktig - Når dere stiller spørsmål her og forventer svar fra menn KAN det i ny og ne lønne seg å konkretisere den vannvittige tekstmengden av "spørsmål-som-egentlig-er-hele-livshistorien-min-fra-a-til-å" til å bli en fornuftig forespørsel der vi gutta i det minste har et snev av mulighet til å besvare. Sjansen for at dere ikke ønsker hodene vår på et fat blir med ett adskillig større...
Myseugla
Sv: Voldsomt til syting fra damene her!
09:57 11.06.2008
heihei!

Må bare si det at det at syting og klaging trenger vi alle innimellom... bedre å få det ut på nett i en blogg osv, enn å la det gå ut over folk rundt seg. Trenger en skikkelig utblåsning innimellom for å ikke møte veggen;)
torden
00:09 14.06.2008
Damene har gode grunner til å syte og klage over mange av dere menn .....faktisk ! Rart enkelte holder ut ...i sine vanskelige forhold ..ingen tvil om at blant annet økonomi ....tvinger folk til å holde sammen her .....

Anonym
22:10 14.06.2008
Så absolutt enig med anonym over her...

Eisaapeittää
20:07 24.06.2008
Dødsbra nick! Husker dette fra panelovnen på gjestetoalettet hjemme. Må ikke tildekkes. Jeg husker det, og hoitoaine. Balsam.
Anonym
Du må være innlogget eller medlem for å skrive innlegg. Klikk her for å logge inn eller bli medlem

(Fyll inn mottakers e-post adresse og klikk send. Du kommer tilbake til denne siden etterpå)

------- Annonser -------